بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، ساختمان و تعمیرات و...

بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، ساختمان و تعمیرات و...

۵ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تابلو چلنیوم در حقیقت به حروف و تابلوهایی اطلاق می گردد که لبه حروف آن از جنس چلنیوم باشد. لبه حروف یعنی جایی از حروف که باعث برجستگی آن ها می شود و اغلب دارای رنگ های طلایی و نقره ای هستند.لبه چلنیوم مهم ترین قسمت تابلو می باشد که از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است که به اختصار به آن چلنیوم گفته می شود. ساخت و تولید این تابلوها حتما باید براساس به روزترین متد و استانداردهای دنیا صورت گیرد.

این تابلوها جذابیت و جلوه منحصر به فردی دارند به این خاطر که هم در روز با نو آفتاب بازتاب خیره کننده ای به حروف می دهد و هم در شب و مکان های کم نور توسط نورهای smd جلوه ای زیبا به کار می بخشد .

لایه بالایی تابلوهای چلنیوم و قسمتی که نور را عبور می دهد بخش بسیار مهمی به شمار می اید که بایستی حتما به دست متخصصین با سابقه این امر صورت گیرد به این خاطر که طراحی ساخت آن به شدت حساس بوده و به دقت بالایی نیاز دارد.

جنس لایه رویی تابلو چلنیوم پلکسی گلاس است و برای زیرسازی تابلوهایی که نور smd بر روی آن سوار می شود از پلاستیک های فشرده تحت عنوانpvc به کار می گیرند.

تابلو چلنیوم به دلیل تنوع رنگی و استحکام بالا یکی از پر طرفدارترین تابلوهای حروف برجسته در تابلو سازی می باشد.

 

طراحی تابلو چلنیوم

در گذشته که تابلو حروف برجسته به بازار نیامده بود،از تابلونویسی برای معرفی کسب وکار خود استفاده می کردند.و سپس پس از آن استفاده ازتابلوهای نئون بسیار محبوب شد.که هنوز در پشت شیشه بعضی از مغازه ها تابلو نئون به چشم میخورد.

طراحی تابلو در هرکدام از تابلو نویسی و تابلو نئون بسیار حائز اهمیت نبود ، چرا که تنوع و نیاز بازار کمتر بود. ولی امروزه طراحی تابلو چلنیوم یا هر نوع تابلو حروف برجسته مهم ترین اصل به شمار می آید .

از آنجا که امروزه تابلو های سردر انواع بسیار مختلفی دارند، مشتری در انتخاب نوع طرح تابلو دچار سردگمی می شود.

در این مرحله وظیفه مشاورین مرکز تابلوسازی این است که در صورت لزوم در محل مورد نظر مشتری حضور یابند . وباتوجه به شغل مورد نظر و ابعاد و ویژگی محل مورد نظر ، مشتری را راهنمایی می کنند.

طراحی تابلو:

برای طراحی تابلوهامعمولا از نرم افزارهای coreldraw و vector استفاده می شود.بهتر است برای طراحی تابلو از نرم افزار استفاده شود تا طرح تابلو دقیق تر و زیباتر شود .ومشتری اطمینان خاطر بیشتر از نتیجه کار داشته باشد. در بعضی از تابلوهای خاص برای اطمینان بیشتر از اجرای دقیق از نرم افزار 3Dmax برای طراحی استفاده می شود.

قابل به ذکر است که یکی از دلایل مهم وجه تمایز و ارتقا یک مجموعه تابلوسازی در طراحی های چشم گیر و متفاوت آن مجوعه میباشد.

امیدواریم در این مقاله به این نتیجه رسیده باشید که طراحی تابلو مغازه یک امر مهم در این صنعت می باشد.

ساخت تابلو چلنیوم

طراحی حروف تابلو چلنیوم به‌وسیله نرم‌افزارهای VECTOR, Coreldraw انجام می‌شود. بهتر است طراحی حروف با نرم‌افزار انجام شود تا طرح دقیق‌تری به دست آید. با طرح حروف دقیق‌تر، تابلو زیباتر و حرفه‌ای‌تر به نظر خواهد رسید.
طرح حروف را بر روی پلکسی گلاس به‌وسیله دستگاه لیزر برش می‌دهند. برش‌ها حتماً باید با دستگاه ایجاد شود. چنانچه این برش به‌صورت دستی در کارگاه‌ها انجام شود، لبه‌ها ناصاف خواهند شد. لبه‌های ناهموار باعث عبور گر و خاک به داخل حروف می‌شود و دوام تابلو چلنیوم را کم می‌کند. حتی اگر نوارهای درزگیر را در حروف به کار ببریم، باز هم دوام آن را زیاد نمی‌کند.
بعد از این مرحله نوبت نوارهای لبه تابلو چلنیوم است که دورتادور حروف چسبانده شود. چلنیوم آلیاژ آلومینیوم است. به دلیل U شکل شدن این نوار هنگام نصب به لبه‌های حروف، آن را چلنیوم نامیدند. این نوارها به‌وسیله چسب مخصوص به لبه حروف چسبانده می‌شود.
زیره تابلو چلنیوم، صفحه پی‌وی‌سی است. پی‌وی‌سی در مقابل عوامل جوی، در زمره مقاوم‌ترین عناصر قرار دارد.

درزگیری تابلو بسیار مهم است. هیچ نوع گردوغبار و رطوبتی به داخل حروف نباید نفوذ کند.
منبع تغذیه نور در تابلو مغازه یکی از مهم‌ترین عوامل است. طراحی تابلو چلنیوم در این بخش ، به مکان نصب تابلو سازی بستگی دارد و نوری که سفارش‌دهنده تابلو از آن انتظار دارد.بر اساس مقدار نوری که نیاز است، منبع تغذیه مناسب را انتخاب نمایید.
طراحی لامپ‌های مورداستفاده در تابلو چلنیوم، باید صحیح انجام شود.لامپ‌های SMD,LEDدر این تابلوها مورداستفاده قرار می‌گیرند.
بر اساس سفارش مشتری، تابلو می‌تواند دارای فن برای خنک نگه‌داشتن تابلو باشد یا نباشد.
چنانچه مشتری بخواهد، می‌توان از کنترل از راه دور نیز استفاده کرد.
پس از انجام این مراحل، تمام طرح موردنظر را بر روی کامپوزیت پیاده می‌کنند.

تاریخچه تابلو چلنیوم

در اواسط سال 2000میلادی شرکت اسپانیایی ام سی آی با تکنولوژی های برتر روز دنیا توانست آلومینیوم را به شکل براق و چون آیینه مانند با انعطاف پذیری بالایی در آورد که همچون استیل بنظر آید.بعد از طی اندک زمانی کشور تایوان از این روش مبتکرانه استفاده کرد و محصول مشابه آن را با کیفیتی متمایزتر با نام تجاری آلوباند روانه ب بازار کرد ،سپس کشور چین متعاقبا با کمی دخل و تصرف در صنعت محصول مورد نظر لبه های چلنیوم را در عرصه تبلیغات جهت ساخت حروف و اشکال وارد بازار تبلیغات نمود.

امروزه یکی از بهترین برندهای معتبر میتوان از آرشانئون اسم برد که پررونق هستند.

کاربردهای تابلو چلنیوم

1 )طول عمر بالا

2 ) بهینه سازی مصرف انرژی

3 ) تنوع در ایجاد هرگونه طرح و رنگ ،سایز

4 ) جذابیت بالا با نور پردازی و چشم اندازی چشم گیر

5 ) قابلیت سرویس آسان

6 ) مقاوم در برابر انواع شرایط جوی

7 ) دارای قابلیت شست وشو

انواع تابلو چلنیوم

چلنیوم ساده

جزاء تشکیل دهنده این نوع تابلو تبلیغاتی شامل لبه چلنیوم ، پلکسی گلاس ، pvc ، smd و منبع تغذیه می باشد که با ظاهری ساده و در رنگهای مختلف با استفاده از پلکسی گلاس ساخته و طراحی می شوند .

تابلو چلنیوم فلکسی دوبل :

تابلو چلنیومل فلکسی دوبل ، تابلویی است که برای ساخت آن می توان از دو فلکسی گلاس در طرح و رنگ های متعدد بهره برد . تابلو چلنیوم با فلکسی دوبل ، با استفاده از فلکسی که دور تا دور آن را چلنیوم می پوشاند اجرا و پیاده سازی می شود و برای زیرساز آن می توان از انواع ورق کامپوزیت ، سنگ ، چوب ، ورق پی وی سی و ترموود بهره برد .

تابلو چلنیوم RGB :

ساخت تابلو چلنیوم به شیوه RGB با بکارگیری SMD های RGB و بورد کنترل و پلکسی گلاس سفید انجام می گیرد . ساخت تابلو چلنیوم RGB مستلزم استفاده از اس ام دی های RGB و کنترلر RGB و آمپر می باشد که نوع آمپر بستگی به تعداد RGB ها دارد .

تابلو چلنیوم نور اندریک :

در ساخت تابلو چلنیوم نور اندریک یا تابلو چلنیوم نور مخفی ، تابلوساز بین حروف برجسته چلنیوم و زمینه تابلو ، یک فضای یک سانتی متری ایجاد می کند که در این فضا لامپ های اس ام دی جاسازی می شوند پس از اتمام مراحل ساخت تابلو چلنیوم و نصب آن در محل ، با روشن شدن لامپ های اس ام دی ، علاوه بر رویه حروف ، یک نور مخفی از زیر حروف به زمینه تابلو ، می تابد که یک جلوه کلاسیک و مدرن را برای تابلو تبلیغاتی فراهم می سازد .

تابلو چلنیوم لترمکس :

تنها تفاوتی که تابلو لتر مکس با تابلو چلنیوم ساده دارد این است که رویه حروف از دو قسمت رویه و لبه تشکیل می شود . تابلوساز از یک سطح شیشه ای یک سانتی متری در لبه های حروف استفاده می کند که نور از این سطح شیشه ای نیز به چشمان مخاطبان متصاعد شده و جلوه جذابتری برای تابلو فراهم می سازد.

 

تابلو چلنیوم فول کالر :

نوع دیگری از انواع تابلوهای چلنیوم است که این نوع تابلو چلنیوم با بهره گیری از برد کنترل مخصوص قابلیت نمایش تعداد رنگهای بیشتر تا حدود 16 میلیون رنگ دارد . برای ساخت تابلو چلنیوم فول کالر از بلوک های چلنیوم رنگی آی سی دار که در اکثر اوقات به شکل سه سیم هستند استفاده می شود.

تابلو چلنیوم پانچ :

کاربری این شیوه از تابلوسازی فقط مختص به چلنیوم نیست بلکه این روش در تابلو برجسته استیل و تابلو نئون پلاستیک نیز کاربرد دارد . در این شیوه از ساخت تابلو تبلیغاتی ، حروف برجسته با استفاده از اشکال مختلف هندسی مانند دایره یا ستاره توسط دستگاه لیزر برش داده شده و بر روی پلکسی گلاس پانچ می شود ، در مرحله بعد به دلیل عبور نور از قسمت برش داده شده نور دچار شکستگی شده و در نتیجه نمای زیباتری به تابلو تبلیغاتی می دهد . این نوع تابلو تبلیغاتی با نام های مختلفی همچون تابلو چلنیوم پانچ ، تابلو چلنیوم الماسی و تابلو چلنیوم ستاره ای فراخوانی می شود.
نقاط پانچ شده در اندازه و فواصل معین به شکل ردیفی یا زیگزالی سوراخ کاری می شوند که در هنگام پانچ لبه می بایست به سه قسمت قطر پانچ ، تراکم پانچ و قطر لبه های پانچ ، دقت کافی داشته باشید تا لامپ های اس ام دی از قسمت های پانچ شده نمایان نشوند و جلوه بدی را برای تابلوی تبلیغاتی شما فراهم نسازند .

 

تابلو چلنیوم کریستال :

در ساختار این چلنیوم کریستالی از تابلو چلنیوم از پلکسی گلاس شیشه ای و دانه های کریستال استفاده می شود البته لازم به ذکر است که از دانه های کریستال می توان در ساخت تمام تابلوهای تبلیغاتی که با استفاده از حروف برجسته ساخته می شود بهره جست . گروه تابلوسازی نمارنگ برای ساخت تابلو چلنیوم با طرح کریستال از ورق پلکسی گلس تک لایه با برند تایوانی ، لبه چلنیوم 0.4 مشکی پانچ با طرح سوپر ساید ، اس ام دی های بلوکی ، پی وی سی 10 میل با برش سی ان سی و دانه های کریستالی بهره می برد .

 

تابلو چلنیوم رینگی :

تابلو چلنیوم رینگی تابلویی است که رویه حروف با استفاده از چلنیوم و لبه ها با استفاده از رینگ پلکسی گلاس و یا رینگ استیل طراحی و پیاده سازی می شود . حروف برجسته رینگی نیز دلیل برخورداری از لبه های برش داده شده می توانند علاوه بر رویه حروف ، نور را از قسمت های برش خورده به شکل های متعددی هندسی به نمایش بگذارند و جذابیت تابلو تبلیغاتی شما را دوچندان نمایند .

تابلو چلنیوم طلایی :

تابلو چلنیوم طلایی با استفاده از پلکسی گلس با رنگ طلایی و اس ام دی زرد رنگ طراحی و پیاده سازی می شود امکان ساخت تابلو چلنیوم طلایی پانچی یا تابلو چلنیوم طلایی رینگی نیز فراهم است . تابلو چلنیوم طلایی رنگ یکی از پر استفاده ترین نوع تابلو چلنیوم است چرا که درخشان ترین ظاهر را دارد و می تواند نگاه هر بیننده ای را جذب خود نماید .

تابلو چلنیوم ستاره ای :

تابلو چلنیوم ستاره ای یکی دیگر از پرکاربردترین نوع تابلو چلنیوم است که نمایی جذاب به درخشندگی ستاره های آسمان در شب دارد . در ساخت تابلو چلنیوم ستاره ای از دو پلکسی گلس استفاده می شود . در هنگام ساخت تابلو چلنیوم ستاره ای ، تابلوساز برش هایی بر روی پلکسی گلس دوم ایجاد می نماید که این برش ها سبب شکست نور شده و پس از نصب تابلو و روشن شدن لامپ های اس ام دی ، نقاط نورانی به شکل ستاره های شب در آسمان ، چشم نوازی می کنند .

تابلو چلنیوم الماسی :

تابلو چلنیوم الماسی نیز همچون تابلو چلنیوم ستاره ای از دو پلکسی گلس ساخته می شود و برش های ایجاد شده بر روی پلکسی دوم اشکالی مشابه با الماس را به نمایش می گذارند و نقاط الماسی شکل در تابلو می توانند نظر هر رهگذری را معطوف به خود نمایند .

تابلو چلنیوم یکی از بادوام ترین تابلوها:

همان طور که در هر نوع کالایی جنس اصلی و چینی موجود است در ساخت تابلو چلنیوم نیز از هر دو مدل در بازار یافت می شود اگر می خواهید تفاوت بین چلنیوم اصلی و چینی را تشخیص دهید به لبه های چلنیوم دقت نمایید . لبه چلنیوم اصل ضخیم بوده و در حدود 8/2 میلیمتر می باشد اما لبه های چلنیوم چینی بسیار نازک هستند که این نازکی به قدری است که گاهی با فشار کم سوراخ می شود و یا تغییر حالت می دهد . با این وجود استفاده از چلنیوم چینی برای ساخت حروف کوچک بسیار مناسب است و براحتی خم می شود و حالت می گیرد

قیمت تابلو چلنیوم بر چه اساسی است؟

قیمت تابلو چلنیوم بر اساس متریال هایی که در هنگام ساخت مورد استفاده واقع می شوند همچون رول چلنیوم ، ورق پلکسی گلس ، ورق پی وی سی ، لامپ های اس ام دی ، دستگاه خنک کننده ، تایمر ، قاب تابلو و دیگر ابزارهایی که در ساخت تابلو بکار می روند و متر محیط حروف برجسته در ابتدای کار پس از مرحله طراحی به مشتریان اعلام می شود

رنگ های تابلو چلنیوم

رنگ های طلایی ، نقره ای و مشکی در ساخت تابلو چلنیوم بسیار پرکاربرد هستند خصوصاً رنگ طلایی ، شما با کمی شناخت رنگ ها و با استفاده از تکنیک روانشناسی رنگ در تبلیغات می توانید برای داشتن تابلوی منحصر به فرد از چند رنگ به صورت ترکیبی بهره ببرید تا تابلویی زیباتر داشته باشید .

تابلوهای تبلیغاتی

طراحی های تابلو تبلیغاتی حتما باید بر اساس نیاز روز باشد. اگر در طراحی و ساخت نکات مهم و کلیدی رعایت نشود نتیجه مناسبی از آن نخواهید گرفت. انتخاب رنگ مناسب , فونت مناسب , متریال مناسب و …. همگی از معیارهای مهم در طراحی تابلو مغازه محسوب می شود که نقش مهمی در جذب مشتری و رونق کسب و کار شما ایفا خواهند کرد.

نکاتی که در طراحی تابلو حتما باید رعایت شود
همان طور که در مطالب پیشین اشاره کردیم طراحی تابلو تبلیغاتی بسیار مهم است زیرا این تابلوها از موثرترین ابزارهای تبلیغاتی به شمار می روند که نقش عمده ای در جذب مشتری و تبدیل آن به یک مشتری وفادار دارند. در این مطلب تلاش کرده ایم تا به نکات مهمی بپردازیم که رعایت آن ها در طراحی تابلو تبلیغاتی از جایگاه ویژه ای برخوردار است

در طراحی تابلو مغازه باید ابتدا شغل و حوزه فعالیت خود را به خوبی بررسی کنید. شغل شما یک شغل خدماتی است یا فروشگاهی؟ صاحب یک رستوران هستید یا نمایشگاه ؟ هر کدام از حوزه های کاری نیاز به طرح خاصی برای تابلو دارند. به هیچ عنوان نمی توان از یک طرح ثابت برای انواع کسب و کارها استفاده کرد. زیرا این مساله نه تنها هیچ جذابیتی برای مشتری ندارد بلکه دافعه نیز ایجاد می کند که تاثیر بسیار منفی بر روی کسب و کار شما خواهد گذاشت. طراحی تابلوی تبلیغاتی باید به نحوی انجام شود که بیشترین هماهنگی و تناسب را با حوزه فعالیت شما داشته باشد و مشتری بتواند با آن ارتباط برقرار کند.

در طراحی تابلو تبلیغاتی مراقب باشید که آن را بسیار شلوغ نکنید. شلوغ بودن تابلو موجب می شود تا مشتری سردرگم شود و نتواند به راحتی با آن ارتباط برقرار کند. بهترین طرح برای تبلیغ کسب و کار شما یک طرح ساده , زیبا و عامه پسند است که مشتری بتواند در عرض کوتاه ترین زمان با آن بیشتری ارتباط را برقرار کند.
ستفاده از عناصر مرتبط با شغل بدین معنی است که شما باید بعد از در نظر گرفتن شغل خود اقدام به استفاده از عناصر مرتبط با آن در تابلو کنید. تصور کنید شما دارای یک رستوران و فست فود هستید. اگر به تابلوهای رستورانی توجه کنید می بینید که اغلب آن ها از تصویر یک غذا بر روی تابلو استفاده کرده اند. مغازه ها و فروشگاه هایی که به فروش لوازم آرایشی مشغول هستند حتما یکی از ابزارهای آن را مانند رژ لب بر روی تابلوی تبلیغاتی درج کرده اند تا مشتری به محض دیدن تابلو به نوع کسب و کار و زمینه فعالیت فروشگاه پی ببرد.

 

نصب تابلو چلنیوم

نظر شما مناسب ترین مکان برای نصب تابلو کجاست؟ آیا شما به عنوان مشتری برایتان جالب است که تابلو در فاصله زیادی از یک فروشگاه نصب شود؟ مسلما پاسخ شما منفی است. زیرا بهترین مکان برای نصب تابلو دقیقا سردر فروشگاه و مکان مورد نظر است. زیرا نصب آن در مکانی دیگر موجب سردرگمی مشتریان خواهد شد.

سفارش آنلاین تابلو چلنیوم

امروزه برای شرایط موجود که به وجود آمده است سفارش آنلاین پیشنهاد می شود به این دلیل که بدون وقت طلف کردن می توانید برای طراحی تابلو چلنیوم مورد نظرتان به صورت آنلاین به آرشا نئون مراجعه کنید.

  • arshaneon arsha
  • ۰
  • ۰

سفارش تابلو چلنیوم در تهران

 تابلو چلنیوم یا همان چلنیوم که واژه اصلی و صحیح این متریال می باشد، یکی از تابلو های حروف برجسته است که به دلیل زیبایی و قیمت مناسب بین حروف های برجسته، مورد استقبال و خرید اکثر مشتریان قرار دارد.
چلنیوم نوعی آلومینیوم است که طی مراحلی به شکل ورق های آینه ای تبدیل می شود و در جهت ساخت حروف برجسته به عنوان لبه کار مورد استفاده قرار می گیرد و در انواع تابلو چلنیوم همراه با رنگ های متفاوتی ساخته و به مرحله نصب می رسند. تاریخچه این تابلو چلنیوم نامی است که اکثر مشتریان آن را به عنوان یکی از حروف های برجسته می شناسند و همانطور که گفتیم نام اصلی آن چنلیوم است که در زبان لاتین از مخفف دو کلمه aluminium + channel پدیدار شده است.
حروف چلنیوم بعد از ساخت حالتی U شکل و شبیه به کانال دارد که کانال در لاتین channel نامیده می شود و همین مورد مهم از دلایل اصلی نام گذاری حروف چلنیوم می باشد.
تاریخچه تابلو چلنیوم بر می گردد به سال 1980 میلادی در اسپانیا که شرکتی به نام MCI توانست آلومینیوم را طی فرایندهایی به صورت رول های آینه ای شکل تبدیل و با برند آلوراپید روانه بازار نماید که امروزه از معتبر ترین برندهای موجود چلنیوم در بازار بشمار می رود. تابلو چلنیوم ساده ین مدل از حروف چلنیوم با ظاهری ساده در رنگهای مختلف پلکسی گلاس و همچنین رنگهای متفاوت لبه چلنیوم ساخته می شود.

در واقع باید گفت که تابلو چلنیوم از ابتدای ورود خود به حرفه تابلو سازی به صورتی کاملا ساده ساخته می شد که بعد از گذر سالها همراه با پیشرفت تکنولوژی و نوآوری های مجموعه های تابلو سازی این نوع از حروف برجسته به شکل ها و مدل های متنوعی ساخته شد.

 

تابلو چلنیوم

اجزاء تشکیل دهنده این حروف عبارتند از:

لبه چلنیوم ، پلکسی گلاس ، SMD ، PVC و منبع تغذیه چیلینیوم پانچ یکی از نوآوری های عظیم در حرفه تابلو سازی را می توان قطع به یقین ، ساخت حروف برجسته چلنیوم پانچ عنوان کرد.
حروف برجسته چلنیوم پانچ به دلیل دارا بودن اشکال مختلفی مانند دایره ، ستاره و … که روی پلکسی گلاس توسط دستگاه لیزر برش داده می شود ، نور SMD را از قسمت های برش داده شده عبور می دهد ، که همین امر باعث شکست نور در تابلو خواهد شد و با عبور از کنار آن شاهد نمایی زیبا و چشم نواز خواهیم بود.

 

پانچ تابلو چلنیوم

علاوه بر پلکسی گلاس می تواند روی لبه چلنیوم نیز انجام گیرد که در اشکال متفاوتی موجود می باشد. پانچ کردن لبه چلنیوم بعد از تولید رول چلنیوم در کارخانه های تولید کننده توسط دستگاه های مخصوص انجام می شود که انجام این عمل باعث می شود بعد از ساخت حروف چلنیوم ، از نمای اصلی و لبه حروف شاهد نور پردازی به صورت پانچ باشیم.
مورد دیگری که باید به آن اشاره داشت این است که تابلو های برجسته پانچی فقط شامل حروف چلنیوم پانچ نمی باشد و در تابلو های برجسته استیل و نئون پلاستیک با تلفیق های متفاوت نیز به کار می رود.عناوین مختلفی را که به این نوع تابلو ها نسبت می دهند عبارتند از:

تابلو چلنیوم پانچ ، تابلو چلنیوم الماسی ، تابلو چلنیوم ستاره ای ، تابلو چلنیوم نگینی ، تابلو چلنیوم اکلیلی و …

اجزاء تشکیل دهنده این حروف عبارتند از:

لبه چلنیوم ، پلکسی گلاس پانج شده در یک یا چند رنگ متفاوت ، SMD RGB یا فول کالر ، PVC و منبع تغذیه مزایای تابلو چلنیوم یکی از نوآوری های عظیم در حرفه تابلو سازی را می توان قطع به یقین ، ساخت حروف برجسته چلنیوم پانچ عنوان کرد.
حروف برجسته چلنیوم پانچ به دلیل دارا بودن اشکال مختلفی مانند دایره ، ستاره و … که روی پلکسی گلاس توسط دستگاه لیزر برش داده می شود ، نور SMD را از قسمت های برش داده شده عبور می دهد ، که همین امر باعث شکست نور در تابلو خواهد شد و با عبور از کنار آن شاهد نمایی زیبا و چشم نواز خواهیم بود.

پانچ تابلو چلنیوم علاوه بر پلکسی گلاس می تواند روی لبه چنلیوم نیز انجام گیرد که در اشکال متفاوتی موجود می باشد. پانچ کردن لبه چلنیوم بعد از تولید رول چلنیوم در کارخانه های تولید کننده توسط دستگاه های مخصوص انجام می شود که انجام این عمل باعث می شود بعد از ساخت حروف چلنیوم ، از نمای اصلی و لبه حروف شاهد نور پردازی به صورت پانچ باشیم.
مورد دیگری که باید به آن اشاره داشت این است که تابلو های برجسته پانچی فقط شامل حروف چلنیوم پانچ نمی باشد و در تابلو های برجسته استیل و نئون پلاستیک با تلفیق های متفاوت نیز به کار می رود.

 

  • arshaneon arsha
  • ۰
  • ۰

تابلو چلنیوم چیست؟

تابلو چلنیوم یکی از پرکاربردترین انواع تابلو در زمینه تبلیغات و تابلوسازی بوده و کم هزینه ترین تابلو برای معرفی تجارت است. این تابلو که نسل جدید تابلوهای تبلیغاتی است، از متریال چلنیوم و پلکسی گلس ساخته شده و مدت زیادی نیست که وارد صنعت تابلوسازی شده است. اصلی ترین متریال این نوع تابلو، لبه چلنیوم است که از نوعی آلیاژ آلومینیوم با نام اختصاری چلنیوم به بازار تابلوسازی وارد شده است و برای سفارش آنلاین تابلو چلنیوم می توانید از طریق سایت آرشائون اقدام کنید.

این مدل تابلو معمولا توسط استادکاران حرفه ای و با ظرافت بسیار ساخته میشود. قسمت مهم تابلو مربوط به رویه آن و بخشی است که نور عبور میکند. این بخش از تابلو، از جنس پلکسی گلس ساخته شده و سیستم روشنایی آن از نور SMD یا LED تامین می­شود که در داخل حروف قرار گفته است . برای زیرسازی تابلو از نوعی پلاستیک فشرده PVC استفاده میشود.

 

ساخت تابلو چلنیوم چگونه است؟

به دو روش می­توان ساخت ای نوع حروف برجسته را انجام داد.

روش اول:

به صورت دستی می­باشد که سازندگان تابلو، به لبه ها با دست حالت می دهند. در واقع تمام مراحل ساخت، با دست انجام می شوند. البته پلکسی گلاس روی تابلو توسط دستگاه لیزر برش می­خورد. این روش در بین تابلوسازان طرفداران بیشتری نسبت به روش دوم دارد.

در روش دوم:

لبه تابلو به کمک دستگاه اتوماتیک خم شده و حالت داده می شود. همچنین تمام برش ها و خط ها و زوایا با کمک دستگاه و بدون دخالت دست انجام می شود. تابلو سازان کهنه کار و قدیمی، تمایل چندانی به این روش از تابلو سازی چلنیوم ندارند. زیرا این افراد بر این باورند که ساخت تابلو چلنیوم نوعی هنر است که باید توسط دست های یک تابلو ساز هنرمندساخته شود..

تابلو چلنیوم

مزایا های تابلو چلنیوم

مقاوم در برابر سرما،گرما،باران
عمرطولانی
رنگ بندی متنوع
طرح هایی ها واندازه های متنوع و به روز
قابلیت شستشو
نمای زیبا وبسیار جذاب تابلو چلنیوم که باعث رونق بسیار زیاد فعالیت شما میشود.َ
زنگ نزن تابلو چلنیوم
مصرف برق پایین

اجزای تابلو چلنیوم چیست؟

لبه چلنیوم:

اندازه یک حروف برجسته چلنیوم استاندارد معمولا 7،9 ویا 11 سانتی متر میباشد.یکی ازمزایای استفاده از لبه در تابلوهای جلنیوم نوار اسفنجی آن است که از ورود گردوخاک وآب به داخل آن جلوگیری کرده است ومانع از ورود آب به مدار تابلو وسوختن ـن میشود.

 

طلق پلکسی:

از طلق پلکسی برای پخش نور به صورت یکدست وشفاف استفاده میکنند.

لامپ SMD :

تابلوهای جلنیوم به دو صورت بانور وبدون نور عرضه میشود. در تمامی تابلوهای چلنیوم نوردار معمولا از لامپ SMD استفاده میشود. کیفیت لامپ SMD بسیار مهم میباشد . هرچقدر کیفیت این لامپ ها یشترباشد شدت نور و طول عمر روشنایی آن بیشتر میباشد.
(توجه کنید که متاسفانه افرادی که به تابلوهای بسیار پایین قیمت روی می آورند و به دلیل استفاده ازاجزای نامرغوب و ارزان درساخت این تابلوها پس از مدت یک یا دوماه بیشتر لامپ های آن میسوزد و نمای نامناسبی به تابلو تبلیغاتی میدهد .)

ورق PVC :

این ورق زیر ساخت حروف چلنیوم میباشد و لامپ های SMD روی این ورق میچسبد.
ترانس یا منبع تغذیه: وظیفه این منبع تبدیل برق شهری به 12 ولت میباشد.

سفارش تابلو چلنیوم

امروزه برای شرایط موجود که به وجود آمده است سفارش آنلاین تابلو چلنیوم پیشنهاد می شود به این دلیل که بدون وقت طلف کردن می توانید تابلوی مورد نظرتان را سفارش دهید و امروزه اکثر مردم از سفارش آنلاین استفاده می کنند چون بهترین روش است.

 

  • arshaneon arsha
  • ۰
  • ۰

تابلو چلنیوم انواع مختلفی دارد و در مدل‌های متنوعی تولید می‌شود که هر کدام از آن‌ها دارای متریال خاصی هستند. به طور مثال در تولید تابلو چلنیوم ساده از ورق‌های پلکسی استفاده می‌شود. نوعی از تابلو چلنیوم به نام تابلو طلایی وجود دارد که ظاهری بسیار جذاب و چشم نواز دارد. اگر قصد دارید از این تابلو در مشاغلی مانند طلا فروشی استفاده کنید می توانید برای افزایش جذابیت و خیرگی تابلو زمینه آن را با پولک بپوشانید.

تابلو پولکی

پولکی یک نوع پلاستیک با درخشندگی و براقیت بالا همچون آینه است که دارای حرکت و انعکاس نور می باشد و یک نمایشگر منحصر به فرد سه بعدی محسوب می شود. پولکی ها تایل های از پیش ساخته شده در اندازه های مشخصی هستند که می توان از آنها به عنوان زمینه انواع تابلوهای تبلیغاتی استفاده کرد. می توان از انواع حروف برجسته نظیر حروف برجسته پلاستیکی، حروف برجسته چلنیوم، حروف برجسته وکیوم، حروف برجسته پلکسی و حروف برجسته فلزی برای ساخت تابلو پولکی استفاده نمود.

جنس این متریال و پولکی های نرمی که بر روی آن چشم نوازی می کنند و جلوه زیبایی به تابلو می بخشند از یک نوع پلاستیک نرم تشکیل شده اند. سطح براق آن در طرح های هندسی و رنگ های متفاوت ساخته می شود و می تواند از دور دست سبب خیرگی چشم مخاطبان شود. پولک ها در شکل های متعدد نظیر دایره، مثلث، مربع و … همچون پیکسل به یکدیگر چسبیده و در کنار هم قرار می گیرند. پولکی ها دارای سطح آینه ای و درخشان هستند که امکان بازتاب نور محیط را فراهم نموده و با درخشش و بزرگ‌نمایی که ایجاد می کنند می توانند یک فضای بی نظیر برای محل کسب و کار شما بوجود آورند.

 

ویژگی‌های تابلو پولکی

یکی از موارد مهم و اساسی در تولید تابلو پولکی زمینه کار است. زمینه کار می‌تواند از متریال مختلفی مانند PVC، کامپوزیت، شیشه و …. ساخته شود. اما در تابلو پولکی زمینه کار از نوعی پلاستیک به نام پولکی استفاده می‌شود که حالتی آینه وار دارند. انعکاس نور از پولک‌ها باعث به وجود آوردن خیرگی و جذابیتی چشمگیر خواهد بود که جلوه‌ای سه بعدی را ایجاد می‌کند. پولک‌ها در ابعاد، اشکال و رنگ‌های متفاوت ساخته می‌شوند که جنسی نرم دارند. این پولک‌ها قابلیت این را دارند که مانند پیکسل در کنار یکدیگر قرار بگیرند و سطح کار را بپوشانند.

در سطح شهر شاهد این‌گونه تابلوها هستیم. معمولاً مغازه‌ها و شرکت‌های تابلو سازی از زیباترین تابلو به عنوان معرف خود بر سر درب فروشگاه استفاده می‌کنند. تابلوی پولکی نیز یکی از بهترین گزینه‌ها برای معرفی این کسب و کار است. یکی از ویژگی‌های جالب در تابلوهای پولکی رقص پولک ها‌ست. این قطعات کوچک و خیره کننده با وزش باد و یا ایجاد صدا سریعاً به حرکت در می‌آیند و شروع به رقص و انعکاس نور می‌کنند. مشاغلی که نیاز به جلب توجه زیادی دارند می‌توانند از این زمینه کار برای تابلوی تبلیغاتی استفاده کنند.

 

تابلو چلنیوم

نحوه قرارگیری پولکی بر روی سطح

این پولکی ها به شکل ماتریس و با حداقل فضای منفی و حداکثر دید بر روی سطوح متفاوت قرار می گیرند، پین های آلومینیومی از قبل بر روی سطح به صورت پیش قالب ثابت می شوند و پولک ها داخل پانل های پشتی که به رنگ مشکی است جای می گیرند. اگر هدف شما ایجاد حداکثر پوشش با بالاترین دید ممکن است می توانید پولکی اکتاگون را استفاده نمایید که دارای 6 لبه می باشد و سطح بازتاب بالایی دارد. اشکال هشت ضلعی و مربعی شکل برای پوشاندن سطوحی که به شکل مربع یا مستطیل هستند بسیار مناسب است و اگر به دنبال منحنی بودن هستید می توانید شکل دایره را انتخاب نمایید. برای حرکت پولک ها در بالاترین سطح پایه یک فضا در نظر گرفته می شود که سبب حرکت پولک ها می شود.

 

بیلبورد پولکی

بیلبوردها یکی از قوی‌ترین و مهم‌ترین ابزارهای تبلیغاتی هستند که انواع مختلف آن را در سطح شهر شاهد هستیم. بیلبوردها معمولاً در کنار اتوبان و جاده‌ها نصب می‌شوند که با گذر ماشین‌ها توجه زیادی را به خود جلب خواهند کرد. یکی از انواع بیلبوردها تبلیغاتی بیلبوردهای پولکی هستند که به سرعت می‌توانند توجه تمام افراد به خصوص ماشین‌هایی که با سرعت از کنار آن رد می‌شوند را جلب کند.

تابلو پولکی فلکسی

تابلو فلکسی ساده یکی از ساده‌ترین و ابتدایی‌ترین ابزار تبلیغاتی است که به وسیله ورق‌های فلکسی ساده تولید می‌شود. این تابلو فاقد امکانات پیشرفته مانند نورپردازی است. به همین دلیل برای افزایش درخشندگی آن می‌توان زمینه کار را با پولک پوشاند و تابلو پولکی با چلنیوم ساده را تولید کرد.

تابلو پولکی نئون پلاستیک

تابلوهای نئون پلاستیک در سال‌های گذشته و ابتدای دهه 80 رونق زیادی در کشور ما داشت. اما به دلیل پیشرفته شدن صنعت تابلو سازی و ورود تکنولوژی به آن کم کم شاهد کم رنگ شدن آن در عرصه تبلیغات هستیم. یکی از ایراداتی که در خصوص تابلوی نئون پلاستیک وجود دارد آسیب‌پذیر بودن و شکننده بودن آن است. همچنین وجود گاز نئون باعث می‌شود تا در کوتاه مدت تابلو جلوه خود را از دست بدهد و برای حفظ زیبایی مجبور به شارژ کردن مداوم آن با گاز نئون باشیم. اما هنوز هم در برخی از تبلیغات از این تابلو استفاده می‌کنند و به‌کارگیری پولک در زمینه آن می‌تواند جذابیت آن را افزایش دهد.

 

تابلو پولکی لایت باکس

تابلو لایت باکس نوعی از تابلوهای درخشان تبلیغاتی هستند که ظاهری متفاوت با تابلو چلنیوم دارند. این تابلوها اغلب به حالت ایستاده و آویزان مورد استفاده قرار می‌گیرند و بهترین مکان برای قرار دادن آن‌ها اماکن شلوغ و پر تردد است. برای جلب توجه بیشتر توسط مخاطبین می‌توانید بخشی از آن را با پولک پوشش دهید تا نتیجه مطلوب‌تری حاصل شود.

تابلو چلنیوم پولکی

چلنیوم خود به خاطر تکنیک های متفاوت ساخت دارای انواع متعددی می باشد و داشتن زمینه پولکی سبب زیبایی هر چه تمام این تابلو می شود و زمانی که تابلو چلنیوم طلایی، تابلو چلنیوم کریستالی، تابلو چلنیوم ستاره ای یا تابلو چلنیوم الماسی را با یک گراند پولکی ترکیب کنید جذابیت خیره کننده ای به تابلو تبلیغاتی می بخشید که می تواند نظر مشتریان را به خود جلب نموده و آنها را به سمت کسب و کار شما سوق دهد.

 

قیمت تابلوی پولکی

همان‌طور که می‌دانید عوامل زیادی در تعیین قیمت تابلوهای تبلیغاتی دخیل است و تابلوی پولکی نیز این قاعده مستثنی نخواهد بود. ابعاد تابلو، نوع حروف برجسته، نوع لامپ‌ها، محل نصب و بسیاری عوامل دیگر در افزایش و یا کاهش قیمت تابلو مؤثر هستند. قبل از خرید و یا سفارش می‌توانید با شرکت‌های تابلو سازی که دارای تیمی حرفه‌ای و قدرتمند در این زمینه هستند مشورت کنید و جوانب مختلف را در نظر بگیرید.

با وارد شدن حروف برجسته به عرصه تابلوسازی، صنعت تابلوسازی بسیار پیشرفت کرد و تابلو های تبلیغاتی از مدل های ساده و تکراری تبدیل به مدل های مختلف با طرح ها و متد های جدید شدند. به طور کلی با توجه به تاثیرگذاری تابلو تبلیغاتی بر روی عموم مردم و استقبال بی نظیر مخاطبان از تابلو ها تبلیغاتی جدید و مدرن، طراحان متخصص در صنعت تابلوسازی ترغیب شدند که از ایده های جدید استفاده کنند و تابلو های تبلیغاتی جدیدتر و زیباتری را وارد عرصه تابلوسازی کنند. در ابتدا تابلو حروف برجسته تنها به تابلو چلنیوم ساده – تابلو فلزی و تابلو استیل ختم می شد اما امروزه شاهد تابلو های تبلیغاتی مانند تابلو کریستال – تابلو پانچی – تابلو پولکی – تابلو چلنیوم پولکی و… شده ایم که بسیار زیبا و جذاب می باشند.

تابلو تبلیغاتی پولکی شامل تایل هایی می شود که از قبل ساخته شده است و برای نمای تابلو تبلیغاتی استفاده می شود. پولکی های به کار رفته در نمای تابلو تبلغیاتی از جنس پلاستیک نرم می باشد. تایل های پولکی در اشکال هندسی مختلف مانند دایره مربع و… در سطح بازار موجود می باشد. یکی از مهم ترین نکات مربوط به تابلو پولکی این می باشد که نحوه قرار گرفتن پولکی روی پلاستیک به گونه ای می باشد که با وزش باد این پولکی ها در جهت باد حرکت می کنند که این مورد باعث به وجود آمدن نمایی زیبا می شود نمای پولکی با تمامی حروف های بجسته می تواند تلفیق شود و ترکیب نمای پولکی با هر کدام از این حروف زیبایی خاص خود را دارد به طور کلی ترکیب نمای پولکی با حروف برجسته چلنیوم – کریستال – استیل و … نقش به سزا و کارآمدی را در تبلیغات محیطی ایفا کرده است.

تابلو پولکی در رنگ ها مختلف و زیبا در سطح بازار موجود می باشد. در خصوص قیمت نمای پولکی باید گفت که تابلو پولکی هم مانند سایر تابلوهای تبلیغاتی قیمت ثابتی دارد و عوامل مختلفی مانند سایز تابلو – جنس متریال استفاده شده و تغییرات نرخ ارز … در قیمت تابلو پولکی مؤثر می باشد اما جای نگرانی نیست شما عزیزان می توانید با شرکت تابلوسازی آرشانئون تماس حاصل فرماید و با برقراری ارتباط با همکاران بخش فروش اطلاعات لازم و کامل در خصوص قیمت تابلو پولکی کسب کنید. شرکت تابلو سازی آرشانئون با در اختیار داشتن تجهیزات پیشرفته و فضایی مناسب و با استفاده از متریال درجه یک تولید کننده انواع تابلو تبلیغاتی در صنعت تابلوسازی در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه می باشد.

انواع نمای تابلو تبلیغاتی

ما در ابتدای مقاله در خصوص نمای پولکی توضیحاتی ارائه داده ایم اما نمای تابلو تبلیغاتی تنها به تایل های پولکی ختم نمی شود بلکه در صنعت تابلوسازی نمای های مختلفی برای حروف برجسته وجود دارد که هر کدام قابلیت و زیبایی خاص خود را دارد در واقع انتخاب نمای کار بستگی به سلیقه و انتخاب مشتری دارد. تابلوهای تبلیغاتی نماهای مختلفی دارد که این نماها عبارتند از:

 

1. نمای کامپوزیت:

نمای کامپوزیت از ورقه های کامپوزیت آلمینیومی ساخته شده است ورقه هایی کامپوزیت از دو یا چند متریال ساخته شده است و از سه لایه که شامل دو لایه از جنس آلومینیوم و یک لایه از پلی اتیلن (یک ماده معدنی پرکننده) و بین دو لایه آلومینیومی قرار می گیرد تشکیل شده است و لایه خارجی حاوی یک پوشش آستر اپوکسی رزین و یک لایه PVDF برای تثبیت رنگ می باشد. یکی از مهم ترین ویژگی های ورقه های کامپوزیت قابلیت انعطاف پذیری آن می باشد و طراحان می توانند این ورقه ها را به هر طرح و مدلی که مد نظرشان می باشد تغییر دهند.

2.تابلو  ترموود

برای نمای ترموود در مرحله اول چوب ها را با توجه به طرح مد نظر برش می دهند و سپس آن را به داخل دستگاه ترموود وارد می کنند. تا با حرارتی که دستگاه تروود به آن وارد می کند (بین 100 تا 130 درجه سانتی گراد) رطوبت چوب را از بین برده و در نهایت چوب ترموود برای نمای تابلو تبلیغاتی و نمای ساختمان استفاده می شود.
نماهای دیگری مانند سنگ و شیشه هم در صنعت تابلوسازی استفاده می شود اما پرکاربرد ترین نماها در صنعت تابلوسازی نمای کامپوزیت و نمای ترموود می باشد.حتی در برخی از مواقع اگر محل نصب تابلو تبلیغاتی شرایط مناسبی داشته باشد نیاز به استفاده از نما نمی باشد.

مزایای تابلوی تبلیغاتی پولکی چیست؟

مقاوم در برابر تابش نور خورشید

یکی از عواملی که می‌تواند در مد کوتاهی موجب رنگ پریدگی تابلو شود عدم وجود روکش محافظ و استفاده از رنگ‌های نامرغوب است. تابلوی پولکی به دلیل دارای بودن روکش‌های محافظ مقاومت بالایی در برابر تابش مستقیم نور خورشید دارند. در شهرها و استان‌هایی که دمای هوا زیاد است می‌توانید با خیال راحت از این تابلو استفاده کنید.

طول عمر بالا

این تابلو علاوه بر دارا بودن سطحی درخشان و براق می‌تواند نظر مخاطب را به خوبی به خود جلب کند. طول عمر بالا به دلیل بکار بردن متریال خوب یکی دیگر از بهترین مزایای تابلوی پولکی است. البته ناگفته نماند که نگهداری صحیح و مراقبت از آن نیز در افزایش طول عمر آن بی‌تأثیر نخواهد بود.

کاربرد وسیع

شاید تصور کنید که استفاده از پولک فقط برای زمینه تابلوی تبلیغاتی کاربرد دارد و در هیچ مکان دیگری نمی‌توان از آن استفاده کرد. لازم است بگوییم که پولک‌ها قابلیت به‌کارگیری در مکان‌هایی مانند دکوراسیون داخلی را نیز دارند و می‌توانید در جاهای مختلف خانه و شرکت از آن استفاده کنید.

تنوع رنگ و شکل

پولک‌هایی که در تابلوهای تبلیغاتی و همچنین دکوراسیون داخلی استفاده می‌شوند دارای تنوع بی‌نظیری از شکل و رنگ هستند. انتخاب رنگ پولک می‌تواند بر اساس دکوراسیون داخلی مغازه یا فروشگاه انتخاب شود و جذابیت بیشتری برای مشتری ایجاد کند. زیرا زیبایی برای مشتری از اهمیت زیادی برخوردار است.

سهولت در تولید و نصب

یکی از جذاب‌ترین مزایای تابلوهای پولکی سهولت در ساخت و تولید آن است. نصب این تابلوها نیز نسبت به ابزارهای تبلیغاتی دیگر مانند تابلو چلنیوم بسیار راحت‌تر است. این تابلو وزن پایینی دارد و از هر جهت برای تبلیغات مناسب می‌باشد.

نحوه مونتاژ پولک‌ها در فرایند ساخت

برای نصب این پولک‌ها تلاش می‌شود که کمترین فاصله و فضا میان آن‌ها وجود داشته باشد تا متراکم‌تر و زیباتر به نظر برسند. سطح کار آماده شده و پین‌هایی از جنس آلومینیوم از پیش ساخته شده بر روی آن نصب می‌شود، پس از آن این پولک‌ها داخل پنل و در مکانی که برای آن‌ها تعبیه شده است، قرار می‌گیرند. برای کسانی که مایل به ایجاد جلوه و پوشش متراکم و شلوغ‌تر هستند، از پولک اکتاگون استفاده می‌شود که لبه‌های بیشتری دارد و میزان بازتاب و انعکاس نور در آن زیاد است. هر چند پولک‌هایی با لبه‌های هشت تایی، مربع، مستطیلی و حتی دایره‌ای نیز وجود دارد و این به سلیقه و انتظار مشتری بستگی دارد که کدام یک برای او مناسب‌تر می‌باشد.

نمای پولکی چیست؟

نمای پولکی به ماژول های 30*30 گفته می شود که ماژول آن از جنس پلاستیک فشرده می باشند و از روی سطح آن پایه های سر گردی بیرون آمده است که پولک ها بر روی آنها سوار می شوند.
با توجه به تنوع سلیقة هر فرد می توان این ماژول ها را با رنگ های متفاوت در کنار هم بر روی تابلو قرار داد و سطح تابلو را به صورت شطرنجی به عنوان مثال(یک ماژول طلایی یک ماژول مشکی) در کنار هم قرار داد تا سطح زمینة تابلو متفاوت باشد.

این نوع نما نیاز به یک زیر کاری با سطح صاف دارد که ماژول ها را بصورت منظم در کنار هم قرار دهند و این زیر کار می تواند نمای کامپوزیت و یا چوب – بنر – فلکس و یا فرم آهن باشد. با توجه به ابعاد تابلو هر چقدر بزرگ تر باشد بهتر است زیر کار آن را مستحکم تر انتخاب کرد. تنوع رنگ این نوع نما در ماژول نمونه نشان داده شده است و یا با جست و جو در قسمت محصولات همین سایت می توانید ماژول نمونه را ببینید و رنگ های مختلف آن را را انتخاب کنید.

پولکی چگونه بر روی سطوح قرار می گیرد؟

پولکی ها به شکل ماتریس و با حداقل فضای منفی و حداکثر دید بر روی سطوح متفاوت قرار می گیرند روی سطح پین های آلومینیومی به صورت پیش قالب ثابت می شوند و پولک های داخل پانل های پشتی جای داده می شوند.

 

  • arshaneon arsha
  • ۰
  • ۰

تابلو شرکتی

برای سفارش اینترنتی تابلو شرکتی می توانید از تابلو سازی آرشانئون با ارائه اثری ماندگار نه تنها حرفه خود را ترویج داده و پیشرفت می‌کند، بلکه باعث شناخته‌تر شدن محصول مربوطه نیز می‌شود.

وظیفه اصلی تابلوسازی در حقیقت معرفی یک محصول یا خدمات و انتقال اطلاعات آن به عموم مردم است. از اهداف اصلی صنعت تابلوسازی می‌توان به تبلیغ، ترویج و معرفی یک برند اشاره کرد. برندهای تابلوسازی در زمینه‌های ساخت و اجرای پروژه های اداری، تجاری، مسکونی و بسیار زمینه‌های دیگر فعالیت می‌کنند.  موفقیت برندهای تابلوسازی به کیفیت مواد، تجربه، خلاقیت، استفاده به جا از طرح‌ها و رنگ‌ها و به کارگیری افراد متخصص و حرفه‌ای بستگی دارد. در صنعت تابلوسازی نظر و سیقه مشتری اهمیت بالایی دارد، اما این نظر وقتی با کیفیت و حرفه‌ای گری همراه باشد می تواند مثمر ثمر واقع شود.

یک تابلو ساز حرفه ای باید قادر باشد طرحی حرفه ای برای معرفی شرکت اجرا نماید. این که از چه تابلویی برای شرکت باید استفاده نمود، یا این که چه مصالحی در زیباتر شدن این تابلو مؤثر خواهند بود، بسته به میزان تجربة تابلو ساز در این زمینه دارد.

 

برای مشاهده نمونه های تابلو چلنیوم کلیک کنید.

تابلو بزرگ پشت بام جهت تبلیغ شرکت های تجاری

تابلو بزرگ پشت بام که معمولاً برای ساختمان ها و شرکت های بزرگ استفاده می شود دارای ویژگی های خاصی می باشند. این تابلو شرکت باید از لحاظ ایمنی به درستی انتخاب شود. زیرا تابلو هایی که در ارتفاعات بلند نصب می شوند بیشتر در معرض خطر هستند.

خطراتی همچون وزش طوفان های شدید، بارش برف و باران و…. اگر یک تابلو بزرگ پشت بام به گونه‌ای ساخته و طراحی شود که نتواند در برابر طوفان، یا زنگ زدگی در برابر بارش باران و برف مقاومت نماید، مسلماً مشکلات بسیاری به بار خواهد آورد.

تابلو بزرگ پشت بام باید دارای ویژگی های خاصی باشد. مثلاً برای ساختن این دسته از تابلو شرکت معمولاً از یک نوع پروفیل آهن سنگین برای زیر سازی استفاده می شود. این آهن سنگین وظیفة نگهداری تابلو را نیز برعهده دارد.

 

تابلو چلنیوم

 

این آهن های سنگین باید به اندازه ای از استحکام برخوردار باشند که تابلو را در برابر هرگونه عناصر طبیعی حفظ نمایند. زمینة تابلو بزرگ پشت بام از جنس کامپوزیت می باشد و برای استفاده از حروف برجستة این تابلو ها معمولاً از جنس استیل، چلنیوم و یا حروف پلکسی استفاده می شود.

تابلو های بزرگی که بر روی پشت بام ها نصب می شوند باید قابلیت این را داشته باشند که از دورترین مسافت نیز به چشم مخاطب بنشینند. از این رو استفاده از نورپردازی برای این دسته از تابلو شرکت بسیار حائز اهمیت است.

شما می توانید به راحتی تابلو بزرگ پشت بام خود را به تابلو سازی آرشانئون بسپارید تا توسط کارشناسان و مهندسی تابلو سازی سازه ها و ایمنی ساختمان مورد بررسی قرار گیرد. پس از آن با استفاده از طراحی های سه بعدی و حرفه ای تابلویی جذاب و به روز تحویل بگیرید.

همچنین می توانید به صورت سفارش اینترنتی تابلو شرکتی خود را سفارش دهید.

 

 

  • arshaneon arsha