بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، ساختمان و تعمیرات و...

بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، ساختمان و تعمیرات و...

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

انواع محصولات چوبی از چوب ساخته می‌شوند. (طول عمر تابلوهای چوبی از یکدیگر متمایز است.) چوب یکی از بهترین مصالح در طراحی داخلی محسوب می‌شود و علت آن دارابودن تنالیته رنگی متنوع و بافت و الگوهای طرح‌دار گوناگون می‌باشد. در ادامه با طول عمر تابلوهای چوبی، انواع و مدل‌های آن و اطلاعاتی ازاین‌قبیل آشنا خواهیم شد.

 

انواع تابلوهای چوبی:

یکی از تابلوهایی که امروزه طرفداران بسیاری دارد و بیشتر افراد از این تابلوها در دکوراسیون خانه خود استفاده می‌کنند تابلو چوبی می‌باشد.

این نوع تابلوها دارای انواع گوناگونی می‌باشند و هر یک از آنها ویژگی‌های متنوعی دارند برخی از آنها با خانه‌هایی که مدرن هستند سازگاری دارند ولی برخی دیگر از آنها با خانه‌هایی که کلاسیک هستند سازگاری دارند. براین‌اساس شما پیش از اینکه تابلو چوبی خود را انتخاب کنید باید بدانید کدام‌یک از آنها برای طراحی دکوراسیون فضای موردنظرتان مناسب‌تر است و سپس خرید تابلو خود را انجام دهید.

در ادامه برای اینکه با سبک‌های متنوع تابلو چوبی آشنایی بیشتری داشته باشید آنها را معرفی می‌کنیم تا شما به‌راحتی بتوانید تابلوی موردنظر خودتان را خریداری کرده و از طول عمر تابلوهای چوبی و مزایای این نوع تابلوها اطلاع لازم را کسب کنید.

همان طوری که بیان کردیم تابلو چوبی انواع گوناگونی دارد و هر کی از آنها ویژگی‌های متنوعی دارند. ولی به‌طورکلی زیبایی این تابلوها در فضای موردنظر شما بسیار چشمگیر است و تأثیر بسیاری در جذابیت فضا خواهد گذاشت.

 

برای سفارش تابلو چلنیوم کلیک کنید.

1-تابلوهای کلاسیک:

اگر دکوراسیون داخلی فضای موردنظرتان را به سبک کلاسیک انتخاب کرده‌اید باید از تابلو چوبی که سبک آن کلاسیک است در فضای موردنظر خود استفاده کنید.

برخی از خانه‌های مبلمان خود را از طرح‌های کلاسیک انتخاب می‌کنند، این دسته از افراد باید تابلوهای خود را هم از طرح‌های کلاسیک استفاده کنند.

تابلو چوبی در این فضاها منبت‌کاری ویژه و خاصی دارد و زیبایی آن در دکوراسیون خانه تأثیر بسیاری می‌گذارد.

امروزه افراد بسیاری از این تابلوها در فضای خانه و یا محل کار خود استفاده می‌کنند. افرادی که طرفدار سبک کلاسیک می‌باشند می‌توانند با انتخاب کردن این تابلوها زیبایی فضای موردنظر خود را چندین برابر نمایند.

یکی از نکاتی که در مورد تابلو چوبی برای فضاهای کلاسیک باید مدنظر داشته باشید و به آن اهمیتی دهید طرح و قاب تابلو می‌باشد.

طرح تابلو باید به‌گونه‌ای باشد که با فضای موردنظر شما هماهنگی‌های لازم را داشته باشد. همچنین قابل این نوع از تابلوها به طور معمول قهوه‌ای است که این رنگ با دکوراسیون داخلی فضای کلاسیک هماهنگی‌های لازم را دارد و زیبایی بسیاری را به فضای خانه می‌بخشد.

 

نمونه تابلو چلنیوم پلکسی گلس

2-تابلوهای مدرن:

امروزه تعداد افرادی که به تابلو چوبی در طرح مدرن علاقه دارند بسیار زیاد شده است و به همین دلیل بسیاری از تولید کنندگانی که در تولید این تابلوها فعالیت می‌کنند تابلوهای مدرن چوبی را هم تولید می‌نمایند.

کسانی که می‌خواهند از تابلو چوبی برای طراحی دکوراسیون فضاهای مدرن خود استفاده کنند باید دقت داشته باشند که طرح آن را از سبک‌های مدرن انتخاب کنند و همچنین قابل آنها هم باید رنگ‌های متنوعی داشته باشد.

بیشتر کسانی که طرفدار تابلوهای چوبی مدرن هستند انتخاب آسان‌تری خواهند داشت، چرا که طرح‌ها و قاب‌های آن بسیار گوناگون است و شما هر یک از آنها را که مایل باشید می‌توانید انتخاب کنید.

البته در انتخاب این نوع از تابلوها به نکته دیگری که باید توجه داشته باشید نوع چیدمان فضای داخلی‌تان است.

اگر مبلمان فضای موردنظر شما دارای چوب‌های مشکی و کم عرض باشد باید از تابلوهایی استفاده کنید که قاب آنها بسیار کم عرض باشد.

تابلو چوبی مدرن یکی از مزیت‌هایی که دارد این است که در هر رنگی تولید می‌شود و شما می‌توانید در هر فضایی که مایل هستید از آن استفاده کنید. بسیاری از افراد از این تابلوها در محل کار خود استفاده می‌نمایند و برخی دیگر از افراد از آنها در طراحی دکوراسیون منزل خود استفاده می‌نمایند.

در هر دو صورت زیبایی و جذابیت این تابلوها بسیار زیاد می‌باشد و تأثیر بسیاری در زیبایی فضای موردنظر شما می‌گذارد.

3-تابلو سنتی:

یکی دیگر از انواع تابلو چوبی که بسیاری از افراد از آن استفاده می‌کنند تابلوهای سنتی می‌باشند.

این نوع تابلوها در فضاهایی مانند خانه‌هایی که دکوراسیون آنها سنتی است و یا برخی از کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌هایی که دکوراسیون خود را به‌صورت سنتی طراحی می‌کنند استفاده می‌شود. زیبایی این تابلوها تأثیر بسیاری در این نوع از فضاها می‌گذارد و به همین دلیل بسیاری از افراد از آنها استفاده می‌کنند.

رنگ‌بندی این نوع تابلوها بسیار متنوع می‌باشد و به همین دلیل شما به‌راحتی می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

تابلو چوبی از نوع سنتی یکی از مزیت‌هایی که دارد این است که ترکیب زیبایی را در فضای موردنظر ایجاد می‌کند.

این تابلو ازآنجایی‌که زیبایی بی‌نظیری دارد بسیاری از افراد در برخی از فضاهای خود که دکوراسیون کلاسیک و یا مدرن دارند هم از آن استفاده می‌کنند و زیبایی محل موردنظر خود را بسیار افزایش می‌دهند.

شما می‌توانید برای زیبایی دکوراسیون منزل و یا محل کار خود از تابلو چوبی سنتی استفاده کنید و تأثیر آن را در جذابی فضای موردنظر خود مشاهده نمایید.

فروشگاه خدمات گروه تابلوسازی آرشانئون از جمله فروشگاه‌هایی می‌باشد که در زمینه فروش تابلوهای بسیاری فعالیت دارد. شما برای خرید اینترنتی از این فروشگاه می‌توانید به سایت فروشگاه مراجعه کنید و تابلوی موردنظر خود را انتخاب و آن را سفارش دهید.

انواع محصولات چوبی

1-انواع میزهای چوبی

استفاده از میزهای چوبی امروزه در خانواده‌های ایرانی، بسیار پرکاربردتر از سال‌های پیش می‌باشد.

میزهای گرد، چهارگوش، بیضی و یا فرم‌های غیرمعمول که جلوی مبلمان‌ها قرار می‌گیرند، میزهای عسلی گوناگونی که مخصوص پذیرایی از میهمانان می‌باشند، انواع مختلف میزهای ناهارخوری و غذاخوری، میزهای تلویزیون، میزهای تحریر، میزهای کار و حتی میزهای بازی از قبیل میزهای بیلیارد و اسنوکر و میزهای شطرنج، برخی از میزهای مورداستفاده می‌باشند.

 

2-سرویس چوبی خواب

سرویس خواب اصلی‌ترین وسیله‌ای که در زمان تهیه جهیزیه باید به آن توجه داشته باشیم. سرویس خواب با سبک‌های متفاوت و متریال مختلف در بازار تهیه و تولید می‌شود. شما می‌توانید بر اساس نیاز و سلیقه خود سبکی ایده L را مدنظر داشته باشید.

 

3-گلدان ها و فلاورباکس های چوبی

این گلدان ها مناسب فضاهای بیرونی از جمله تراس ها، بالکن ها، پاسیوها، روف گاردن ها، حیاط ها و باغ ها و همچنین برخی از آن‌ها برای زیباسازی فضاهای شهری و پارک ها می‌باشد. در این میان برخی از آن‌ها نیز مناسب داخل خانه، آپارتمان‌ها و فضاهای مسکونی می‌باشند.

 

4-سایبان‌های چوبی

سایبان‌های چوبی با شبکه‌ها و طراحی‌های چوبی زیبا ساخته می‌شوند و گاه نیمکت‌های چوبی و مبلمان فضای باز نیز برای دمی آسودن و لذت بردن از فضای نیم‌سایه در آنها تعبیه می‌شود. برای خانه یا فضاهای تجاری، پرگو لا دو نقش فرم و عملکرد را در معماری بازی می‌کند.

 

5-کتابخانه چوبی

اگرچه ممکن است ما در عصر دیجیتال باشیم ولی هیچ فناوری نمی‌تواند جایگزین احساسی که با دردست‌داشتن و خواندن یک کتاب خوب به شما دست می‌دهد باشد.

 

6-کمدهای چوبی

کُمُد یا پستو اتاقک و فضای کوچکی است که در خانه برای آویزان کردن و نگهداری لباس استفاده می‌شود. کمدهای جدید بیشتر در اتاق‌خواب و در میان دیوار به‌طوری‌که از نظر ظاهری جلب‌توجه نکند یا صورت مجزا و مانند یک قفسه ساخته می‌شود.

و… و… زیرا با چوب می‌شود هزاران نوع کار انجام داد که اگر بخواهم برایتان شرح دهم چند صدصفحه‌ای می‌شود. در ادامه باهم طول عمر تابلوهای چوبی و انواع آن و… را مرور خواهیم کرد.

 

تابلو چوبی مغازه

تابلو چوبی مغازه یکی از انواع تابلوهای پرطرفدار در بین انواع مشاغل است. این تابلو گزینه مناسبی برای معرفی کسب‌وکارهای مختلف محسوب می‌شود که علاوه بر زیبایی دارای ماندگار و دوام فوق‌العاده‌ای نیز می‌باشد. همچنین شما می‌توانید برای اطلاعات دیگر از تابلوهای دیگر ما مانند تابلو چلنیوم با کارشناسان ما در تابلوسازی آرشانئون تماس بگیرید و در ارتباط باشید.

متریال تابلو چوبی مغازه

تابلو چوبی مغازه از جهات گوناگونی گزینه مناسبی برای مشاغل است. چوبی که در ساخت این تابلوها به کار می‌رود چوب ترموود یا چوب نما است که اغلب به‌عنوان زمینه کار استفاده می‌شود. حروف برجسته چلنیوم، استیل و فلز بعد از برش و برجسته‌سازی بر روی چوب ترموود قرار داده می‌شوند. اما چوب ترموود چیست و چه ساختاری موجب افزایش دوام آن می‌شود؟

چوب ترموود چیست؟

کشور فنلاند خالق چوب ترموود است. این نوع از چوب‌ها در صنایع مختلفی کاربرد دارند و نمی‌توان آن را در صنعت تابلوسازی محدود دانست. چوب ترموود از درخت کاج است که در طی فرآیندی دچار نیم‌سوز شدن می‌شود. این چوب بدون اضافه‌کردن هرگونه مواد شیمیایی نیم‌سوز می‌شود و موجب تبخیر آن خواهد شد. در طی این فرایند تمام موارد شیمیایی چوب از آن خارج شده و بسیار بادوام می‌شود.

چوب ترموود چگونه تولید می‌شود؟

نحوه تولید چوب ترموود به این صورت است که در قطعات و سایزهای مختلف برش داده شده و در دستگاهی به نام دستگاه ترموود با حرارت بالا قرار داده می‌شود. این حرارت موجب می‌شود تا رطوبت اضافی آن تبخیر شود. حرارت لازم برای این روند 180 تا 220 درجه سانتی‌گراد است و تمام قسمت‌های چوب به رنگ قهوه‌ای در خواهد آمد.

چوب درخت کاج بعد از ترموود شدن باید به‌آرامی سرد شوند تا رنگ آن‌ها تغییر نکند. بدین منظور حرارت دستگاه ترموود را به 100 درجه سانتی‌گراد می‌رسانند تا مراحل سرد شدن چوب‌ها به‌تدریج اتفاق بی افتد. اما برای این‌که دمای چوب به طور کامل با دمای محیط سازگار شود اقدام به تزریق آب به درون چوب‌ها می‌کنند. با این کار تمام ویژگی‌های منفی چوب‌مانند پوسیدگی و فرسودگی از آن خارج شده و تبدیل به یکی از بهترین و زیباترین چوب‌ها خواهد شد.

انواع روش تولید چوب ترموود

تابلو چوبی مغازه که اغلب از چوب ترموود ساخته می‌شوند از دو روش عمده تولید می‌شوند که به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

چوب ترموود s

همان طور که گفتیم از چوب ترموود در اغلب صنایع استفاده می‌شود. روش تولید چوب ترموود باتوجه‌به نوع صنعت متفاوت است. به طور مثال اگر قصد دارید از این چوب در صنایعی مانند مبلمان، کف‌پوش و سونا استفاده کنید باید آن را تا 180 درجه سانتی‌گراد حرارت دهید. در این روش چوب تا 8 درصد متورم می‌شود و مناسب برای استفاده خواهد بود. مقاومت این چوب نسبت به روش بعدی کمتر می‌باشد.

چوب ترموود D

در این روش چوب با حرارت 220 درجه سانتی‌گراد نیم‌سوز می‌شود و دارای ماندگاری و دوام فوق‌العاده‌ای خواهد شد. صنایع مناسب برای استفاده از این چوب را می‌توان صنعت تابلوسازی، ساخت آلاچیق، دیوار نماها و … دانست. اغلب صنایعی که این روش تولید چوب استفاده می‌کنند صنایعی هستند که در محیط باز قرار دارند و عوامل محیطی تأثیر زیادی بر روی آن خواهد داشت. میزان تورم چوب ترموود در این روش 6 درصد است. مقاومت این نوع چوب‌ها بیشتر بوده و طول عمر تابلوهای چوبی با این نوع چوب بیشتر خواهد بود.

مزایای استفاده از تابلو چوبی

مقاومت

در ترموود کردن چوب از حرارت زیادی استفاده می‌شود و همین مسئله موجب شده تا تمام عوامل شیمیایی از چوب خارج شوند و مقاومت آن را به میزان چشم‌گیری افزایش دهند. استفاده از تابلو چوبی مغازه به دلیل مقاومت بالای چوب ترموود است و علاوه بر زیبایی دارای مزایای دیگری نیز هست که در ادامه مطلب به آن‌ها خواهیم رسید.

فاقد رزین

رزین نوعی مواد در درون چوب است که بعد از حرارت دادن و تزریق آب به درون آن از چوب خارج می‌شود. این کار باعث می‌شود تا تمام رطوبت موجود در چوب از بین برود و آن را تبدیل به متریالی ارزشمند و مستحکم کند و آن را در برابر انواع پوسیدگی محافظت کند.

زیبایی

زیبایی یکی از شروط اصلی در انتخاب تابلو چوبی مغازه است. چوب ترموود به دلیل زیبایی خاص و چشم‌گیری که دارد اغلب افراد تمایل به انتخاب آن دارند.

زیرا یک تابلوی تبلیغاتی زیبا موجب جذب مشتریان و رونق کسب‌وکار خواهد شد.

سبک

شاید شما هم تصور کنید که چوب یک متریال سنگین است. اما به دلیل فرآیندی که برای نیم‌سوز شدن آن انجام می‌شود آن تبدیل به یک متریال سبک می‌کند. خارج شدن رزین از چوب می‌تواند وزن او را به میزان زیادی کاهش دهد و این مسئله چوب ترموود را گزینه مناسبی برای استفاده به‌عنوان تابلو چوبی مغازه می‌کند.

رنگ‌های متنوع

چوب ترموود بعد از به اتمام رسیدن فرایند نیم‌سوز شدن با رنگ‌های مختلفی رنگ‌آمیزی می‌شود رنگ قهوه‌ای روشن یک رنگ طبیعی برای چوب است اما در صورت تمایل افراد می‌توان رنگ‌های دیگری را برای آن در نظر گرفت. امروزه بسیاری از تابلوهای مغازه چوب‌های ترموودی هستند که با رنگ‌های مختلف و زیبا رنگ‌آمیزی شده‌اند و توجه بسیاری را جذب خود می‌کنند.

ماندگاری و طول عمر تابلوهای چوبی

این نوع از چوب‌ها به دلیل عدم فرسودگی، عدم پوسیدگی، عدم تأثیرپذیری از شرایط محیطی و… دارای مقاومت بالایی هستند و این مسئله موجب ماندگاری و افزایش طول عمر آن‌ها می‌شود. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید از چوب ترموود به‌عنوان تابلو چوبی مغازه استفاده کنید باید بگوییم که انتخاب بسیار مناسبی کرده‌اید.

تاریخچه ترموود:

تاریخچه سوزاندن چوب و حرارت دادن برای بالابردن مقاومت چوب و استفاده در سازه‌های بیرونی برای اولین‌بار در دهه 1930 به طور علمی موردمطالعه قرار گرفت و کشور فنلاند از پیشتازان صنعت ترموود می‌باشد که برای اولین‌بار خط تولید این چوب را راه‌اندازی و اقدام به تولید آن نمود، علاوه‌برآن این کشور یک مرکز و انجمن تحقیقات فنی ترموود بانام VTT راه‌اندازی نمود و به‌صورت جامع در این زمینه تحقیقات به عمل آورد و در نهایت فرایند تیمار حرارتی ترمو چوب یا ترموود توسط انجمن ترموود فنلاند و با همکاری صنایع محصولات چوبی وارد عرصه بازار شد طوری که امروزه ترموود مطابق تحقیقات به‌عمل‌آمده توسط این انجمن تولید و عرضه می‌شود.

ساخت تابلو ترموود با حروف برجسته

معمولاً از چوب‌های ترموود به‌عنوان زیرساخت برای تابلوسازی استفاده می‌شود. تابلوهای تبلیغاتی که بر روی چوب‌های ترموود نصب می‌شوند را حتماً مشاهده نموده‌اید. این تابلوها توسط حروف برجستة ورقه‌های خاصی چون چلنیوم، استیل، کامپوزیت و … طراحی و برش زده می‌شوند.

سپس برای ساخت تابلو ترموود، این حروف برجستة طراحی شده و برش زده را بر روی چوب ترموود نصب می‌کنند.

ازآنجایی‌که تابلوهای چوبی ترموود خود به‌تنهایی جذابیت فوق‌العاده‌ای دارند، کمتر برای این دسته از تابلوها از نورپردازی استفاده می‌شود. اما برخی محیط‌ها همچون کافه‌ها، رستوران‌ها، و… برای این‌که جلوة ویژه‌تری به تابلوی تبلیغاتی خود دهند، آنها را با نورپردازی مزین می‌کنند.

برای استفاده از تابلو ترموود حتماً باید بدانید از چه نوع چوب ترموودی باید استفاده نمایید. این‌که چوب ترموود شما باید دارای ضخامت پروفیل بالای 2 سانت باشد. اگر ضخامت چوب ترموود شما کمتر از 2 سانت باشد جلوة مناسبی به تابلوی شما نمی‌دهد.

همیشه به‌خاطر داشته باشید که برای خرید چوب ترموود برند خریداری شما از اهمیت برخوردار است. امروزه غیر از کشور فنلاند، کشورهای متعدد دیگری نیز اقدام به تولید چوب ترموود نموده‌اند. اما مسلماً کیفیت چوب‌های ترموود فنلاند بالاتر بوده و قیمت بالاتری دارند.

اگر قصد دارید تابلو ترموود شما عمر بیشتری نماید. باید از چوب‌های ترموود با تراکم بالا استفاده نمایید. هرچقدر تراکم چوبی بالاتر باشد، مقاومت آن نیز بیشتر خواهد بود. طول عمر تابلوهای چوبی فوق‌العاده زیاد بود و علاوه بر این زیبایی و جذابیت خاص و بی‌نظیر نسبت به خود را دارد.

مراحل تیمار حرارتی چوب ترموود:

پروسه تیمار حرارتی چوب ترمووود در چند فاز یا مرحله انجام می‌پذیرد که به شرح زیر می‌باشد:

گام اول:

ابتدا چوب در ابعاد مختلف برش داده می‌شود سپس دمای چوب با کمک بخار آب و گرما با سرعت به دمای 100 درجه سانتی‌گراد رسانده می‌شود. در این مرحله از کار دما به‌تدریج تا 130 درجه سانتیگراد بالا برده شده و از بخار برای محافظت و عدم ترک برداشتن چوب و عدم نفوذ فعل‌وانفعالات شیمیایی به داخل بافت چوب کمک گرفته می‌شود. پس از گذراندن این مرحله دمای چوب را حدوداً به صفر می‌رسانند تا چوب خشک شود.

گام دوم:

در این مرحله از کار باتوجه‌به رده‌بندی، ترمو چوب را مابین 180 تا 215 درجه سانتیگراد حرارت می‌دهند و پس از اینکه چوب به دمای موردنظر رسید در آن دما نگه‌داشته می‌شود تا صمغ و رطوبت چوب به‌صورت کامل خارج شود و چوب به رنگ قهوه‌ای روشن در بیاید، در این مرحله هم از بخار آب برای عدم آتش گرفتن چوب بهره می‌برند.

گام سوم:

این مرحله شامل رطوبت دهی چوب است که با روش باران استوایی و پاشیدن آب به روی چوب‌ها، دمای چوب کاهش می‌یابد و به دمایی متعادل با رطوبت موردنظر می‌رسد که این رطوبت حدود 4 تا 6 درصد می‌باشد. در این مرحله فرایند تولید چوب به پایان می‌رسد و بخش عمده‌ای از رزین چوب خارج شده و قسمت باقیمانده نیز به شکل بلوری و بدون ضرر درمی‌آید و در طول این فرایند به علت اینکه به چوب با دمای بسیار بالا حرارت داده می‌شود زنجیره‌های قندی شکسته و اسیدهای چوب تجزیه شده و یک محصول عاری از هرگونه مواد شیمیایی و مواد مغذی برای حشرات چوب‌خوار تولید می‌شود.

نصب ترموود:

نصب چوب ترموود به دو صورت زیرسازی چوبی و استفاده از کلیپس امکان‌پذیر است.

روش زیرسازی چوبی:

اگر بخواهیم از روش زیرسازی چوبی استفاده نماییم، زیرسازی چوبی به شکل عمود بر پروفیل‌های چوب نما اجرا می‌گردد سپس توسط پیچ‌هایی استاندارد، پروفیل‌های آن روی زیرساز نصب می‌شود.

روش استفاده از کلیپس:

در این روش زیرسازی توسط آهن‌کشی و یا پروفیل گالوانیزه انجام می‌شود و چوب‌های ترمو نهایی توسط کلیپس به زیرسازی متصل می‌گردد و خاصیتی که این روش نسبت به روش اول دارد این است که پیچ‌ها در نمای چوبی مشاهده نمی‌شوند اما قیمت چوب نما با این روش بالاتر خواهد بود.

در هنگام انتخاب ترموود چه نکاتی را مدنظر قرار دهیم؟

1) ضخامت پروفیل‌ها: حداقل ضخامت پروفیل برای کاربردهای متعدد 2 سانتی‌متر است و کمتر از آن نامناسب می‌باشد.

2) تراکم ترموود: هر چه تراکم ترموود بالاتر باشد مقاومت بیشتری خواهد داشت

3) برند معتبر: خرید هر محصولی بر مبنای برند شناخته شده مطمئن‌تر خواهد بود.

4) تنوع پروفیل: اینکه آیا شرکت عرضه‌کننده ترموود، پروفیل شما را ارائه می‌دهد یا نه؟

 

  • arshaneon arsha
  • ۰
  • ۰

تابلوهایی مورد نیاز برای تمامی فروشگاه ها

تابلو فروشگاهی  یکی از تابلوهای بسیار محبوب در صنعت تابلو سازی محسوب می شود که معمولاً برای بازاریابی و پیشبرد اهداف تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. امکان سفارش آنلاین تابلو فروشگاهی یکی از مزایایی می‌باشد که موجب شده است توجه بسیار زیادی به این تابلو ها صورت گیرد و از این تابلوها استفاده‌های گسترده‌ای شود.
امروزه استفاده از تبلیغات محیطی برای پیشبرد اهداف تبلیغاتی و بازاریابی گسترده بسیار بیشتر از قبل انجام می‌گیرد و شاهد رشد روز افزون تبلیغات محیطی برای بالابردن فروش و بازاریابی می باشیم زیرا این روش تبلیغاتی نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی از هزینه بسیار مناسبی برخوردار می باشد و شما می‌توانید با پرداخت هزینه بسیار مناسب‌تر نسبت به هزینه موردنیاز برای سایر تبلیغات از تبلیغات محیطی نهایت استفاده را ببرید.

امکان سفارش آنلاین تابلو فروشگاهی موجب شده‌است که شما از هرجای ایران که هستید به راحتی و به صورت اینترنتی تابلوهای مورد نیاز خود را با سلیقه خودتان انتخاب کرده و خریداری نمایید و در قبال خریداری آن هزینه بسیار مناسبی پرداخت نمایید و در بسیاری از هزینه‌ها صرفه جویی کنید.

 

تابلوهای فروشگاه تابلوهایی هستند که معمولاً برای معرفی محصولات فروشگاه ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و نقش و تاثیر بسیار زیادی در بازاریابی دارند. شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که در حال قدم زدن در خیابان باشید و ناگهان تابلویی مورد توجه شما قرار گرفته و شما را برای خریداری محصولی ترغیب کرده باشد.

تابلوهای فروشگاهی انواع و اقسام مختلفی داشته و از سایر تابلوها ساخته می شوند. این تابلوها در رنگ‌بندی‌های متفاوتی قابل اصلاح بوده و از سایز های متفاوتی نیز برخوردار می باشند.

امکان سفارش آنلاین تابلو فروشگاهی از تابلوسازیی  معتبر موجب می‌شود که شما از سرتاسر ایران این توانایی را داشته باشیم که به راحتی بتوانید تابلوی موردنیاز خود را سفارش داده و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید. کیفیت تابلو تبلیغاتی می تواند نقش و تاثیر بسیار زیادی در جلب توجه مشتریان داشته باشد و توجه بسیاری از افراد را به  خود جلب نماید.

 

نمونه تابلو چلنیوم هفت رنگ

 

تابلوسازی چلنیوم به عنوان مرکزی فوق تخصصی و تخصص برای ساخت انواع و اقسام تابلوی تبلیغاتی و غیر تبلیغاتی می باشد که با دارا بودن نیروها و کادر ماهر و توانا توانسته است تابلوهای تبلیغاتی و غیر تبلیغاتی با کیفیت بسیاری را ساخته و وارد بازار کند و تا حدودی نیازهای جامعه را به تابلوهایی با کیفیت برطرف کند.
این مرکز با به کارگیری ابزار و تکنولوژی‌های روز دنیا و همچنین با استفاده از روش ها و متدهای جدید  سعی در ساخت تابلوهایی با کیفیت بسیار بالا دارد.

 

ساخت تابلو در این مرکز نسبت به سایر مراکز با صرفه‌تر بوده و از هزینه کمتری برخوردار است و شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای بسیار کمتر نسبت به سایر مراکز تابلو مورد نیاز خود را در کمترین زمان ممکن تهیه کرده و از آن استفاده نمایید. امکان سفارش آنلاین تابلو فروشگاهی در این مرکز وجود دارد و شما می‌توانید از هرجای ایران که هستید به راحتی و به صورت اینترنتی تابلوی مورد نیاز خود را از این مرکز خریداری نمایید.

کیفیت بالای تابلوهای این مرکز موجب شده است که توجه بسیاری از افراد به این تابلوها جلب شده و بسیاری از افراد خواهان خریداری و استفاده از این تابلوها باشند.

 
  • arshaneon arsha
  • ۰
  • ۰

تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم یکی از انواع تابلوهای بسیار محبوب محسوب می شوند که به دلیل کاربرد بسیار زیادی که دارد معمولا سفارش تابلو چلنیوم بسیار بیشتر از سایر تابلوها صورت میگیرد.

امروزه به دلیل پیشرفت صنعت  تابلو سازی و استفاده از تابلوها در تبلیغات محیطی درخواست‌ها برای استفاده از انواع تابلوها افزایش یافته است.

این نوع تابلوها به عنوان  نسل جدیدی از تابلوهای تبلیغاتی محسوب می شوند که از  چلنیوم و پلکسی گلاس ساخته شده و مدت زمان اندکی است

که وارد صنعت تابلو سازی شده اند. چلنیوم به عنوان اصلی ترین متریال تابلو نوعی آلیاژ آلومینیوم میباشد که با نام اختصاری چلنیوم ساخته و وارد بازار میشوند.

ساخت

ساخت این تابلو  افرادی ماهر و حرفه ای و با ظرافت بسیار انجام میشود و وارد بازار های جهانی میشود.
لایه رویه تابلو و بخشی که نور را از خود عبور میدهد از  قسمت های مهم تابلو محسوب میشود

و توجه بسیار ویژه‌ای میان این قسمت می‌شود و در هنگام سفارش تابلو چلنیوم بسیار به آن دقت می شود.

این قسمت  از جنس پلکسی گلاس میباشد و برای زیرسازی تابلو که  نوری بر روی آن قرار میگیرند.

 

تابلو چلنیوم

حروف

ساخت حروف در تابلوسازی به دو روش انجام میشود روش اول روش دستی است که حروف سازان و افراد ماهر و توانا و  سازنده تابلو با دست حروف را می سازند

و تمام مراحل ساخت این تابلو با دست انجام می شود و تنها پلکسی گلاس رویه تابلو با دست ساخته نمیشود بلکه با دستگاه لیزر برش داده میشود و ساخته میشود.

این روش ساخت تابلو طرفداران بیشتری نسبت به سایر روش ها دارد.  روش دوم روش ساخت تابلو با دستگاه می باشد که در این روش تمامی مراحل ساخت تابلو با دستگاه صورت میگیرد.

سازندگان ماهر و توانا معمولا روش اول را به کار گرفته و تابلو را با دست میسازند. در هنگام خرید و سفارش تابلو چلنیوم اطلاعات زیادی در رابطه با آن به مشتری ارائه می‌شود.

 

  • arshaneon arsha