بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، ساختمان و تعمیرات و...

بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، ساختمان و تعمیرات و...

  • ۰
  • ۰

تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم یکی از انواع تابلوهای بسیار محبوب محسوب می شوند که به دلیل کاربرد بسیار زیادی که دارد معمولا سفارش تابلو چلنیوم بسیار بیشتر از سایر تابلوها صورت میگیرد.

امروزه به دلیل پیشرفت صنعت  تابلو سازی و استفاده از تابلوها در تبلیغات محیطی درخواست‌ها برای استفاده از انواع تابلوها افزایش یافته است.

این نوع تابلوها به عنوان  نسل جدیدی از تابلوهای تبلیغاتی محسوب می شوند که از  چلنیوم و پلکسی گلاس ساخته شده و مدت زمان اندکی است

که وارد صنعت تابلو سازی شده اند. چلنیوم به عنوان اصلی ترین متریال تابلو نوعی آلیاژ آلومینیوم میباشد که با نام اختصاری چلنیوم ساخته و وارد بازار میشوند.

ساخت

ساخت این تابلو  افرادی ماهر و حرفه ای و با ظرافت بسیار انجام میشود و وارد بازار های جهانی میشود.
لایه رویه تابلو و بخشی که نور را از خود عبور میدهد از  قسمت های مهم تابلو محسوب میشود

و توجه بسیار ویژه‌ای میان این قسمت می‌شود و در هنگام سفارش تابلو چلنیوم بسیار به آن دقت می شود.

این قسمت  از جنس پلکسی گلاس میباشد و برای زیرسازی تابلو که  نوری بر روی آن قرار میگیرند.

 

تابلو چلنیوم

حروف

ساخت حروف در تابلوسازی به دو روش انجام میشود روش اول روش دستی است که حروف سازان و افراد ماهر و توانا و  سازنده تابلو با دست حروف را می سازند

و تمام مراحل ساخت این تابلو با دست انجام می شود و تنها پلکسی گلاس رویه تابلو با دست ساخته نمیشود بلکه با دستگاه لیزر برش داده میشود و ساخته میشود.

این روش ساخت تابلو طرفداران بیشتری نسبت به سایر روش ها دارد.  روش دوم روش ساخت تابلو با دستگاه می باشد که در این روش تمامی مراحل ساخت تابلو با دستگاه صورت میگیرد.

سازندگان ماهر و توانا معمولا روش اول را به کار گرفته و تابلو را با دست میسازند. در هنگام خرید و سفارش تابلو چلنیوم اطلاعات زیادی در رابطه با آن به مشتری ارائه می‌شود.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی