بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، ساختمان و تعمیرات و...

بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، ساختمان و تعمیرات و...

  • ۰
  • ۰

تابلو شرکتی

تابلوهای شرکتی

امروزه شرکت‌ها نیز مانند سایر ارگان‌ها برای معرفی محصولات و خدمات خود از تبلیغات استفاده می‌کنند که یکی از این تبلیغات محیطی استفاده از تابلو است و تابلویی که در ارائه محصولات شرکتی نقش داشته باشد تابلوی شرکتی می‌گویند که در انواع و اقسام مختلفی ساخته و عرضه می‌شود.

فضای داخل شرکت

یکی از انواع تابلوی شرکتی که برای شرکت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد تابلویی است که در داخل شرکت کاربرد دارد و هیچ‌وقت در نیت خاصی برای آن در نظر گرفته نمی‌شود و تنها تزئین مناسب و متناسب بودن آن با دکوراسیون داخل شرکت مدنظر است.
فضای خارج شرکت یکی دیگر از انواع تابلوهای شرکتی تابلویی است که در آر جی شرکت مورداستفاده قرار می‌گیرد و معمولاً دارای خواص ضد آبی است که مواجه می شود در خارج از شرکت این تابلو آسیب نپذیرد به مدت طولانی به طور مفید مورد استفاده قرار گیرد.

 

تابلو چلنیوم

تابلو شناسایی

یکی دیگر از انواع این تابلو شرکتی که بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد تابلوئه معرفی است که همانگونه که از نامش نیز برای معرفی خدمات و محصولات شرکت مورداستفاده قرار می‌گیرد و نقش بسیار پر رنگی در بازاریابی و بالا بردن درصد فروش شرکت دارد.

 

تابلوهای حروف برجسته

تابلوهای حروف برجسته یکی دیگر از انواع تابلوها هستند که معمولاً چلنیوم و سایر موارد به‌کاررفته در تابلوهای برجسته ساخته می‌شوند و نقش بسیاری در امر بازاریابی و جذب مشتری دارند.

موردهای نام‌برده شده تنها چند مورد از انواع تابلوئه شرکتی هستند که بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند و موجب بالا رفتن مشتری و بازاریابی موثر به وسیله تابلوهای محیطی می شوند.

،

 

  • ۹۹/۰۶/۳۰
  • arshaneon arsha

تابلو شرکتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی