بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، ساختمان و تعمیرات و...

بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، ساختمان و تعمیرات و...

  • ۰
  • ۰

ممکن است برایتان پیش آمده باشد که از جلوی یک فروشگاه یا مغازه رد شده باشید و ناخودآگاه تابلوی آن مغازه شما را جذب کرده و باعث  شود که حتی اگر قصد خرید نداشته اید به داخل مغازه بروید و با محصولات آنجا آشنا شوید و حتی به مشتری دائمی آنجا تبدیل شوید که همه این ها به علت استفاده از صنعت تابلو سازی می باشد، این صنعت برای معرفی کسب و کار فوق العاده می باشد و اکثریت از این روش استفاده میکنند، تابلو سازی دارای مدل های مختلفی می باشد که یکی از آنها تابلوی چلنیوم است و در واقع میتوان گفت رایج ترین تابلویی که استفاده می شود همین مدل می باشد ،در ادمه قصد داریم به توضیحات بیشتری در مورد این تابلو ونیز تابلو چلنیوم در صادقیه بدهیم پس با ما همراه باشید.

 

انواع تابلو چلنیوم:

برای آشنایی بیشتر با این تابلو بهتر است ابتدا تعدادی از مدل های آن را با مشخصات بررسی کنیم:

یکی از مدل های این تابلو مدل کریستالی می باشد که به صورت تک رنگ و یا تمام رنگ بسته به سلیقه شما قابل سفارش هستند ،

در واقع این نوع از مدل های جدید تابلو چلنیوم محسوب می شود که برای ساخت آن از پلکسی گلاس و دانه های کریستال استفاده میشود.

یکی از تابلوهای چلنیوم که قابلیت تغییر رنگ را دارد مدل فول کالر می باشد که برای ساخت آن از برد استفاده شده و با ریموت میتوان رنگ ها را تغییر داد.

مدل دیگر این تابلو ها به صورت پانچ می باشد که در آن نور از قسمت هایی که برش داده شده عبور میکند و جلوه زیبایی نیز دارد.

تابلوهای چلنیوم هفت رنگ یا همان RGB یک نوع دیگر از مدل های این تابلو می باشد که برای ساخت آنها از اس ام دی های RGB و پلکسی گلاس و نیز کنترلر استفاده میشود.

یکی از معمولی ترین مدل های این تابلو مدل ساده آن می باشد که از متریال یا رنگ خاصی استفاده نمیشود و جز ابتدایی ترین مدل ها این تابلو به حساب می آید.

تابلو چلنیوم پلکسی دوبل که دارای رنگ های متفاوتی می باشد و شما با سلیقه خود می توانید انتخاب کنید از دو پلکسی گلاس ساخته میشوند.

اگر شما قصد سفارش هر یک از مدل های بالا را دارید می توانید به سایت ما مراجعه کرده و نسبت به ثبت سفارش تابلو چلنیوم در صادقیه اقدام کنید.

عوامل موثر در قیمت تابلو چلنیوم:

برای تعیین قیمت هر محصولی عوامل مختلفی تاثیر گذار هستند که در متن زیر به عوامل موثر در قیمت تابلو چلنیوم پرداخته ایم:

  • یکی از عواملی که در قیمت این تابلوها تاثیر گذار است قطر حروف آنها می باشد مسلما هر چه حروف قطر بیشتری داشته باشند توجه بیشتری را به خود جلب میکنند پس قطر بیشتر باعث افزایش قیمت نیز میشود.
  • از عوامل موثر دیگر میتوان به متریال استفاده شده برای زمینه تابلو اشاره کرد مثلا اگر شما قصد ندارید هزینه زیادی را صرف کنید و به یک تابلوی معمولی تر می خواهید بسنده کنید بهتر است از ورق های pvc استفاده کنید اما اگر میخواهید تابلوی بهتر با مقاومت بالاتر و شکل جذاب تر داشته باشید می توانید از متریال هایی مثل شیشه و چوب ترموود استفاده کنید.
  • شاید برای شما پیش آمده باشد که لامپ های استفاده شده در تابلو بعد از مدتی دچار سوختگی شوند که علت آن میتواند استفاده نکردن از فن باشد ، پس اگر می خواهید مدت زیادی این لامپ ها را روشن بگذارید بهتر است از فن خنک کننده استفاده کنید اما این را به یاد داشته باشید که استفاده از فن در افزایش قیمت نیز موثر است.
  • یکی از عوامل مشخص و معمول در افزایش قیمت اندازه تابلو است که هرچه تابلوی شما بزرگ تر باشد مسلما قیمت بیشتری خواهد داشت.

موارد بالا نمونه هایی برای افزایش قیمت هستند که شما برای اطلاع از قیمت ها و نیز سفارش تابلو چلنیوم در صادقیه میتوانید به سایت ما مراجعه کنید.

 

تابلو چلنیوم

تفاوت هایی در تابلو چلنیوم و نئون پلاستیک:

شاید برایتان این سوال ایجاد شده باشد که این دو تابلو در چه مواردی با هم تفاوت دارند که در ادامه به چند مورد اشاره خواهیم کرد:

  • اگر بخواهیم این دو تابلو را از نظر قدمت و سابقه بررسی کنیم باید بگوییم تابلو نئون پلاستیک دارای قدمت بیشتری می باشد و نیز برای ساخت آن نیاز به مهارت بیشتری نسبت به تابلوی چلنیوم است.
  • یکی از ویژگی های مهم برای تابلو میزان دوام آن می باشد که تابلوهای چلنیوم در مقایسه با تابلو نئون دارای دوام و استحکام بیشتری می باشد و این به دلیل متریال استفاده شده در آن است.
  • از نظر میزان قیمت این دو تابلو تفاوت چندانی ندارند و قیمت آنها بیشتر به نوع متریال ،سایز و اندازه آنها می باشد.
  • اگر بخواهیم به تفاوت عمده این دو تابلو اشاره کنیم باید جنس زوار شان را مد نظر قرار دهیم که زوار استفاده شده در چلنیوم براق و انعطاف پذیر و از جنس فلز آلومینیوم می باشد و جنس نئون پلکسی گلاس و یا پلاستیک است .

موارد بالا نمونه هایی از تفاوت این دو تابلو می باشند که شما میتوانید با توجه به نظر خود یکی را انتخاب‌ کنید

اما برای سفارش تابلو چلنیوم در صادقیه میتوانید با ما تماس بگیرید یا به آدرس موجود در سایت مراجعه کنید.

 

سخن پایانی:

اگر‌میخواهید در حرفه و شغلی که دارید موفق باشید حتما به جذب مشتری اهمیت دهید و برای این کار هزینه صرف‌ کنید،

شما میتوانید با استفاده از تابلوهای متفاوت مثل تابلوچلنیوم به خوبی حرفه خود را به افراد معرفی کنید، سعی‌ کنید برای جذب بیشتر از تابلوهایی که درصد جذب بالاتری دارند استفاده کنید

به عنوان مثال می توانید تابلوهای مختلف چلنیوم را مورد بررسی قرار دهید و گزینه مناسب با توجه به کار خود را انتخاب‌ کنید که تابلو چلنیوم طلایی میتواند گزینه مناسبی باشد،

برای  سفارش تابلو چلنیوم در صادقیه میتوانید به شماره های موجود در سایت و یا به آدرس ما که در سایت قرار دارد مراجعه کنید و تابلوهایی با کیفیت را تحویل بگیرید،

امیدواریم مطالب فوق برای شما مفید و کاربردی واقع شده باشد.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی