بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، ساختمان و تعمیرات و...

بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، ساختمان و تعمیرات و...

  • ۰
  • ۰

آیا تا به حال به نصب شیر حمام فکر کرده اید؟ شاید زمان مناسبی باشد که برای خود و خانواده تان آرامش عالی و تجربه های فراموش نشدنی دوش را فراهم کنید.

می توانم به شما بگویم که احساسی کاملاً متفاوت با حمام کردن در وان قدیمی و کم تجهیزات شما خواهد بود. من می دانم که شما شک دارید که بتوانید بدون کمک این کار را انجام دهید.

لوله کشی می تواند کاملا گیج کننده، ترسناک و پیچیده به نظر برسد. بنابراین، ما سعی خواهم کرد به شما کمک کنیم که در نگاه اول، این یک روش کاملاً پیچیده را برای نصب شیر حمام با موفقیت به پایان برسانید.

نصب شیر حمام

نصب شیر حمام

منبع آب را خاموش کنید

خاموش کردن منبع آب برای نصب شیر حمام همیشه اولین قدم قبل از شروع هر روش لوله کشی است. شما می خواهید شیر دوش را نصب کنید، نه این که باعث آسیب یا سیل در خانه خود شوید.

در بیشتر موارد، در حمام خود یک شیر دوش قطع می‌بینید. اگر آن را نصب نکرده اید، گزینه دوم این است که به دنبال شیر اصلی آب باشید، از آن جایی که برای کل خانه نصب شده است،

پس از خاموش کردن آن، آماده باشید که تا زمانی که کار را تمام نکنید، آب نخواهید داشت. بنابراین، شما باید قبلاً مقداری آب کنار بگذارید، فقط در صورتی که کسی به آن نیاز داشته باشد استفاده شود.

مگر این که در خانه یک طبقه زندگی می کنید، باید اجازه دهید آب سطوح پایین خانه تمام شود و فشار وارد شده به لوله ها را آزاد کنید. پس از ایمن کردن خانه خود، می توانید یک شیر آب حمام نصب کنید.

یک محفظه پیدا کنید

برای شروع نصب شیر حمام، باید به لوله کشی پشت دیوار برسید. در صورتی که درب خاصی برای این منظور دارید، می توانید وارد شوید و از سمت دیگر آن را انجام دهید.

از آن جایی که این گزینه اصلا سخت نیست، ممکن است خود را خوش شانس بدانید زیرا افرادی که خانه شما را ساخته اند متخصص بوده اند.

در غیر این صورت، برای شروع نصب باید قسمتی از دیوار خشک حمام را باز کنید. هنگام ایجاد دهانه برای رسیدن به لوله ها، از ابزارهای مناسب مانند؛ اره سوراخ دار، چکش و اره معمولی استفاده کنید.

علامت گذاری و اندازه گیری کنید

از سمت دیگر دیوار باید ارتفاعی را که می خواهید دستگیره باشد مشخص کنید. به یاد داشته باشید که بچه های شما نیز از آن استفاده خواهند کرد، بنابراین دسته آن نباید خیلی بلند باشد.

ارتفاع ایده آل بین ۴۵ تا ۴۸ اینچ (۱٫۱۵ تا ۱٫۲ متر) از کف است، برای این نوع کار از نوار و مداد اندازه گیری استفاده کنید.

پس از اندازه گیری ارتفاع برای دسته، باید ارتفاع سر دوش را نیز اندازه بگیرید. آن را بسته به نیاز خود، تقریباً در فاصله ۷۲ تا ۷۸ اینچ (۱٫۸ تا ۲ متر) از کف تنظیم کنید.

لوله کشی قدیمی را بردارید

قدم بعدی در نصب شیر حمام جدید این است که از سمت دیگر دیوار پشت شیر ​​قرار بگیرید. اگر از قبل سوراخ دسترسی وجود ندارد، باید آن را برش دهید.

پس از دسترسی، دهانه وان و بازوی دوش را بردارید. خطوط تغذیه را که دریچه های قطع کننده قرار دارند قطع کنید. شیر قدیمی و لوله های قدیمی بالای جایی که برش زده اید را بردارید.

از شیر و لوله های قدیمی به عنوان الگویی برای تعیین اندازه مجموعه شیر جدید استفاده کنید. اتصالات لحیم کاری، با استفاده از یک پارچه نسوز برای جلوگیری از روشن شدن محل کار در آتش را انجام دهید.

در حین لحیم کاری، شیرهای خاموش کننده را باز کرده و کارتریج سوپاپ را بردارید، شیر و لوله ها را با بلوک های نگهدارنده و تسمه های لوله ایمن کنید.

لوله کشی جدید را نصب کنید و شیر حمام را تست کنید

به سمت دوش (جلو) برگردید حالا صفحه اسکاج جدید را نصب کنید، محدود کننده شیر حمام را تنظیم کرده و دسته جدید را نصب کنید. دهانه وان و بازوی دوش را نصب کنید شیر حمام و اتصالات را تست کنید.

برای تنظیم دریچه شیرحمام، به دنبال یک توقف چرخشی مانند چرخ دنده در پشت دسته باشید. این توقف میزان گرم شدن آب را کنترل می کند.

تنها کاری که برای رسیدن به این قسمت باید انجام دهید این است که دستگیره را بردارید در این صورت نیازی به برش دادن به دیوار نیست.

این امر تنظیم مجدد آن را نسبتاً آسان می کند اگر متوجه شدید که از نحوه تنظیم اولیه آن راضی نیستید می توانید دوباره آن را تنظیم کنید.

پس از اتمام این مراحل، نصب شیر حمام را به پایان رسانده اید. اکنون می‌توانید از دوش گرفتن لذت ببرید، زیرا می‌دانید که وقتی کسی آب را در جای دیگری از خانه جاری می‌کند، در آب بسیار گرم یا سرد قرار نخواهید گرفت.

نصب شیر حمام

نتیجه

هنگام نصب درها و کشوها را از روشویی خارج کنید این کار خطر آسیب دیدن درها یا کشوها را هنگام نصب دستگاه از بین می برد. بهترین راه برای بریدن چیزهای اضافی از شیم ها این است که آن ها را با یک چاقوی کاربردی خرد کنید.

سپس آن را تا کنید و به عقب برگردانید تا جدا شود. این یک شکستگی تمیز ایجاد می کند، بنابراین دیگر نگران آسیب دیدن کابینت ها با استفاده از چکش و اسکنه نخواهید بود.

همیشه قبل از خرید دستگاه، مساحتی را که می خواهید شیر روشویی حمام را نصب کنید اندازه بگیرید. با برداشتن روکش قدیمی حتی می توانید با مداد ابعاد روشویی مورد نظر خود را روی دیوار بکشید.

این تضمین می کند که فضای کافی و واحد مناسب برای حمام خود دارید. هنگام برداشتن روشویی قدیمی، مراقب گیره ها باشید. اگر گیره های شما به راحتی جدا نمی شوند، آن ها را بشکنید،

اما مراقب باشید که سینک نشکند. سینک ظرفشویی در یک قطعه بسیار راحت تر از قطعات کوچک و شکسته روی زمین است،

به طور کلی نصب شیر حمام کار سختی نیست و فقط دقت لازم برای انجام این کار را می خواهد تا به راحتی بتوانید شیر را نصب و از آن استفاده کنید.

شما برای خرید شیر حمام می توانید به سایت ماوی هام که نمایندگی فروش شیرآلات مختلف می باشد مراجعه کنید و محصول خود را به راحتی خریداری کنید.

منبع:سایت yun

  • ۰۰/۰۹/۲۴
  • arshaneon arsha

آموزش نصب شیر حمام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی