بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، ساختمان و تعمیرات و...

بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، ساختمان و تعمیرات و...

  • ۰
  • ۰

تابلو چلنیوم

امروزه در اغلب کسب و کارها، شرکت ها، موسسات و… شاهد استفاده از انواع تابلوهای تبلیغاتی می باشیم. استفاده از این تابلوها به دلیل معرفی نمودن این مراکز و کسب و کار ها به افراد صورت می گیرد. تابلوهای تبلیغاتی دارای انواع گوناگونی می باشند که یکی از این انواع تابلو چلنیوم می باشد.

در این مطلب قصد بررسی تابلوهای چلنیوم را داریم. پس در صورتی که شما نیز در رابطه با این تابلوها کنجکاو می باشید می توانید ادامه ی مطلب را دنبال کنید.

تابلو چلنیوم

یکی از مهم ترین اهداف در دنیای تبلیغات ارتباط میان مشتریان و صاحبان مشاغل به شمار می رود؛ از موثر ترین راه ها در تبلیغات ، تبلیغات محیطی است

که شامل بیلبورد های تبلیغاتی و تابلوهای سر در اماکن تجاری و فروشگاه ها می باشد. صنعت تابلو سازی در زمره ی تبلیغات محیطی به شمار می رود.

استفاده از تابلوهای تبلیغاتی جذاب تاثیر زیادی روی جذب مشتری ها دارد. به دلیل این تاثیر بالا، امروزه استفاده از تابلوهای تبلیغاتی رواج بسیاری پیدا نموده است

و می توانیم شاهد استفاده از انواع تابلوهای تبلیغاتی در انواع مکان های مختلف از رستوران ها و فروشگاه ها گرفته تا انواع شرکت ها و موسسات باشیم.

یکی از انواع تابلوهای تبلیغاتی تابلوهای چلنیوم می باشد.  تابلو چلنیوم به تابلویی با حروف برجسته گفته می شود.

با ورود تابلو چلنیوم که با حروفی برجسته و چشم نواز بیننده را به خود جذب می کند؛

استفاده از تابلوهای چلنیومی سبب تحول عظیمی در صنعت تبلیغات محیطی شد. این دسته از تابلوها به سرعت طرفداران و مشتریان زیادی پیدا نمودند.

 

تابلو چلنیوم چیست؟

تابلو چلنیوم یکی از تابلو های حروف برجسته برای تبلیغات محیطی است که به دلیل زیبایی و قیمت مناسب مورد استقبال اکثر مشتریان قرار گرفته است.

از متریالی به نام چلنیوم و پلگسی گلس ساخته شده است؛ اصلی ترین ماده سازنده آن لبه چلنیوم که نوعی آلیاژ آلومینیومی می باشد که به اختصار چلنیوم نام گرفته است.

تابلو چلنیوم که قسمت رویه آن، مهم ترین بخش تابلو را شامل می شود؛ نور از داخل آن عبور می کند.

این قسمت از پلکسی گلس و لامپ های چون اس ام دی و ال ای دی برای تامین روشنایی تابلو  تشکیل شده است ؛

برای زیر سازی تابلو نیز از پی وی سی یا پلاستیک فشرده استفاده می گردد.

این نوع تابلو ها به دلیل مقاومت بالا و تنوع رنگ و مدل های آن بسیار جذاب و مورد پسند قرار گرفته شده ؛

تابلو چلنیوم از ورق های آینه ای آلومینیوم ساخته شده که باعث برجسته شده حروف می شود.

چلنیوم در انواع رول های رنگی و متنوع تولید و به کار گرفته می شود. منبع تغذیه نوری در تابلو چلنیوم از طریق لامپ های اس ام دی و ال ای دی تامین می گردد

که محل نصب آن ها در قسمت پشت تابلو و خارج از دید بیننده قرار گرفته و این لامپ ها دلیل روشنایی حروف و نوشتار داخل تابلو است.

انواع تابلو چلنیوم شامل : چلنیوم رنگی، تابلو چلنیوم دوبل ، تابلو چلنیوم RGB ، تابلو چلنیوم پانچ یا الماسی ، تابلو چلنیوم کریستال جدید است.

 

تابلو چلنیوم

مزایای تابلو چلنیوم

تابلوهای چلنیومی دارای مزایای فراوانی می باشند که همین مزایای زیاد سبب پرطرفدار بودن آن ها می باشد به طوری که اگر در تابلوهای تبلیغاتی کمی دقت کنید،

در میابید که اکثریت آن ها از نوع تابلو چلنیوم می باشد. از جمله ی مزایای این نوع از تابلوهای تبلیغاتی می توان به مقاومت بالای آن ها در برابر باد، باران، برف، تابش خورشید و … اشاره نمود.

علاوه بر این می توان به مقاومت بالای تابلوهای چلنیومی در برابر ضربه به عنوان مزایای این نوع از تابلوها نیز اشاره نمود.

وجود نوار اسفنجی گردگیر  در این تابلوها، مانع نفوذ گرد و غبار به داخل تابلو می شود. همین امر نظافت این نوع از تابلوها را بسیار راحت می کند.

وجود نور پردازی در این نوع از تابلوها سبب افزایش جذابیت آن ها و هم چنین بهتر دیده شدنشان در شب می گردد.

البته لازم نیست نگران هزینه ی بالای برق به دلیل استفاده از نور پردازی باشید. زیرا در این تابلوها از لامپ های کم مصرف جهت نور پردازی استفاده می شود.

طول عمر بالای تابلو، قیمت مناسب و وزن سبک آن در برابر سایر تابلو های تبلیغاتی. زیبایی و تنوع رنگی و…  نیز از جمله دیگر مزایای تابلوهای چلنیومی به شمار می روند.

قیمت تابلو چلنیوم

همان طور که ذکر شد تابلو چلنیوم دارای انواع گوناگونی می باشد. متریال به کار رفته در هر کدام از این انواع تابلوهای چلنیومی متفاوت است.

به همین دلیل قیمت هر کدام نیز متفاوت می باشد. البته مواردی مانند محل نصب تابلو، سایز تابلو چلنیوم، نورپردازی، کیفیت متریال به کار رفته در ساخت تابلو و… نیز در قیمت این نوع از تابلو تاثیر گذار می باشد.

برای مثال هرچه ابعاد تابلو بزرگ تر باشد، به تبع میزان متریال به کار رفته در ساخت آن نیز بیش تر خواهد بود که این امر بالا رفتن قیمت آن را در پی خواهد داشت.

 

جمع بندی

تابلو چلنیوم یکی از تابلو های حروف برجسته برای تبلیغات محیطی است که به دلیل زیبایی و قیمت مناسب مورد استقبال اکثر مشتریان قرار گرفته است.

از متریالی به نام چلنیوم و پلگسی گلس ساخته شده است؛ اصلی ترین ماده سازنده آن لبه چلنیوم که نوعی آلیاژ آلومینیومی می باشد که به اختصار چلنیوم نام گرفته است.

این نوع از تابلوها دارای مزایایی از جمله مقاومت بالا در برابر ضربه و هم چنین عوامل محیطی، طول عمر بالا، امکان نورپردازی، نظافت راحت، جذابیت بالا، تنوع طرح و رنگ بالا و… می باشند.

مواردی مانند نوع تابلو چلنیوم، محل نصب تابلو، سایز تابلو چلنیوم، نورپردازی، کیفیت متریال به کار رفته در ساخت تابلو و… نیز در قیمت این نوع از تابلو تاثیر  گذار می باشد.

  • ۰۰/۱۰/۱۸
  • arshaneon arsha

تابلو چلنیوم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی