بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، ساختمان و تعمیرات و...

بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، ساختمان و تعمیرات و...

  • ۰
  • ۰

بررسی نکات طلایی در تابلو سازی

تابلو سازی یکی از صنایع در تبلیغ کسب و کار است. در این مطلب قصد بررسی نکات طلایی در تابلو سازی را داریم.

اگر شما قصد سفارش تابلوچلنیوم برای کسب و کار خود دارید با ما همراه شوید و از این نکات طلایی در تابلو سازی  بهره بگیرید.

۱.  تناسب  خدمات و محصولات با نوع طرح تابلو

اولین نکته طلایی در تابلو سازی که باید به آن بسیار توجه شود تناسب تابلو با نوع خدمت و محصول است.

در واقع طرح تابلو باید به گونه ای باشد که با موقعیت شغلی سازگار و متناسب باشد.

قبل از آغاز  پروسه ساخت تابلو باید ابعاد و سایز تابلو توسط تابلو ساز اندازه گرفته شود و مشخص شود.

پس از اینکه همه اندازه ها ابعاد تابلو مشخص شد، ساخت تابلو شروع می شود. نوع تابلو باید متناسب با نوع مغازه یا فروشگاه باشد.

گاهی لازم است که از چوب برای ساخت تابلوها استفاده شود و گاهی خدمات فروشگاه به گونه ای است

که باید برای ساخت تابلو از فلز و رنگ استفاده بیشتری می شود. برای ساخت تابلو برخی از فروشگاه ها به ترموود نیاز است‌‌.

 

۲.طراحی تابلو شکیل و زیبا در عین سادگی

این جمله را بسیار شنیده ایم که می گویند زیبایی در سادگی است.

طراحی های پیچیده  و شلوغ باعث می شود که سادگی کار از بین برود و محتوای اصلی و مورد نظر در بین طرح های شلوغ گم شود.

به همین دلیل طراحی های شلوغ برای تبلیغ جنبه منفی دارد و خارج از حوصله مخاطب می باشد.

هر چه تابلو ساده تر باشد هم زیبا تر است هم هدف اصلی بهتر به مخاطب رسانده می شود.

یکی دیگر از  نکات طلایی در تابلو سازی که  بسیار مهم است که مدل های تبلیغ و نوع  تابلو به گونه ای طراحی شود که با قومیت ها و فرهنگ ها هماهنگ و سازگار باشد.

کمک گرفتن از گرافیک مطلوب و زیبا همچنین رنگ های کامل کننده باعث می شود که تابلو خاص شود و تاثیرگذاری آن نیز افزایش پیدا کند.

استفاده از طرح های خاص باعث زیباتر شدن تابلوهای تبلیغاتی می شود و کسب و کار شما را بهتر معرفی می کند و یک تصویر ماهر از کسب و کار شما به مخاطبان می دهد.

۳. ساخت تابلو با رویکرد نمایش کسب و کار

گاه کمک گرفتن  از یک المان ساده کمک می کند که کسف و کار به خوبی نمایش داده و معرفی شود.

اما گاهی بسیاری در طراحی بسیاری از تابلو ها اثری از معرفی شغل نیست زیرا آن طرح ها متناسب با شغل نیست.

از دیگر نکات طلایی در تابلو سازی این است که ابتدا باید استایل و مدل کسب و کار مشخص شود تا بتوان آن را در معرض نمایش قرار داد.

هرچه المان استفاده شده در تابلو مینیمال شود، به رشد پرستیژ مغازه بیشتر کمک می کند. باید برای نمایش شغل رنگ ها به شکل دراماتیک در تابلو مغازه اجرا شود.

۴. تابلو سازی با استفاده ی هوشمندانه از رنگ ها

رنگ ها و تناسب آن تاثیر جادویی دارد. بهره گرفتن از رنگ ها در طراحی تابلو باید هوشمندانه و منطقی باشد.

همچنین انتخاب رنگ ها باید متناسب با سلیقه مشتری و نوع کسب و کار  آن انجام شود.

درست است که انتخاب رنگ به عهده مشتری است اما او اجازه ندارد از هر رنگی استفاده کند بلکه باید از شایسته ترین رنگ ها  استفاده کند.

برای مثال فروشگاه شما در زمینه محصولات ارگانیک و طبیعی فعالیت دارد. ایجاد حس اعتماد در مشتری بهتر است که از رنگ آبی در طراحی تابلو استفاده شود.

۵.تابلو سازی با استفاده از افکت های نوری

از دیگر نکات طلایی در تابلو سازی این است که در صورتی که مخاطب تمایل به انتخاب تابلو چلنیوم و یا تابلوهای لایت باکس و فلکسی داشته باشد، قطعاً به عنصر نور هم باید توجه داشته باشد.

نورپردازی در ایجاد زیبایی و نمای بهتر تابلو اهمیت قابل توجهی دارد.

۶.نوشته های متناسب و هماهنگ  در تابلو سازی

قطعا باید نوشته های تابلو هماهنگ با نوع فعالیت و خدمات باشد.

هر قدر که از بهترین جنس و مواد و طرح برای ساخت تابلو استفاده شود در صورتی که نوشته به کار رفته متناسب با فعالیت نباشد،

تمام تلاش ها و هزینه ها به هدر رفته و  در واقع همه چیز پوچ می شود.

نوشته باید استاندارد باشد. طوری که نه زیاد طولانی و نه زیاد کوتاه باشد. همینطور بهتر است که در آن از  لغات تکراری استفاده نشود

و یا سایزی که برای نوشته های استفاده شده استاندارد و متناسب باشد تا مشتری به خوبی بتواند ببیند.

۷. مکان نصب تابلو در تابلو سازی

انتخاب محل نصب تابلو به عوامل مختلفی بستگی دارد. به طور کلی باید طوری باشد که توجه مخاطبان را به خود جلب کند.

همچنین از نظر زاویه دید باید برای میانگین قد عموم متناسب باشد و از هر طرف قابل مشاهده باشد.

8.استفاده از متریال و مواد اولیه مرغوب

از دیگر نکات طلایی در تابلو سازی استفاده از متریال مرغوب است. تابلو های تبلیغاتی در محیط بیرون قرار دارد

و دائما در معرض نور آفتاب و گرما و سرما و باد و باران و برف و شرایط جوی مختلف است.

تابلویی که از متریال مرغوب ساخته شده باشد، در برابر تمام این شرایط مقاوم است و خراب نمی شود.

اما تابلو های بی کیفیت به مرور زمان خراب می شود و شما مجبور هستید که تابلو دیگری سفارش دهید.

 

تابلو چلنیوم

جمع بندی

اولین نکته طلایی در تابلو سازی که باید به آن بسیار توجه شود تناسب تابلو با نوع خدمت و محصول است.

در واقع طرح تابلو باید به گونه ای باشد که با موقعیت شغلی سازگار و متناسب باشد یکی دیگر از  نکات طلایی در تابلو سازی که  بسیار مهم است

که مدل های تبلیغ و نوع  تابلو به گونه ای طراحی شود که با قومیت ها و فرهنگ ها هماهنگ و سازگار باشد.

کمک گرفتن از گرافیک مطلوب و زیبا همچنین رنگ های کامل کننده باعث می شود که تابلو خاص شود و تاثیرگذاری آن نیز افزایش پیدا کند.

از دیگر نکات طلایی در تابلو سازی این است که ابتدا باید استایل و مدل کسب و کار مشخص شود تا بتوان آن را در معرض نمایش قرار داد.

از دیگر نکات طلایی در تابلو سازی این است که در صورتی که مخاطب تمایل به انتخاب تابلو چلنیوم و یا تابلوهای لایت باکس و فلکسی داشته باشد.

 

  • ۰۰/۱۱/۱۸
  • arshaneon arsha

نکات طلایی در تابلو سازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی